• اخبار و اطلاعات
  • شرح وظایف
  • تماس با مسئولین
IMAGE
09 / 07 / 1397
در ادامه ارزیابی عملکرد طرح ها و پروژه های شهرستانی، طی یک ماه گذشته عملکرد سالانه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان های سروستان، خرامه، مرودشت، ارسنجان و سپیدان مورد...
IMAGE
09 / 07 / 1397
کارکنان مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، همگام با سایر همکاران سازمان در یک اقدام خداپسندانه و همنوع دوستانه اهداء خون، مشارکت فعال داشتند.
IMAGE
09 / 07 / 1397
در ارزیابی عملکرد طرح ها و پروژه های 97-96 از 128 مورد طرح های مختلف دامداری و مرغداری بازدید بعمل آمد.
IMAGE
09 / 07 / 1397
در ارزیابی عملکرد طرح ها و پروژه های سال زراعی 97-96 از تجهیزات و ساختمان های اداری 55 مرکز جهاد کشاورزی و دفتر ترویج بازدید بعمل آمد.
29 / 05 / 1397
در راستای رسالت این مدیریت در پیگیری و پاسخگویی به درخواست ها و شکایات مردمی از ابتدای سال تاکنون به 124 فقره درخواست و شکایت پاسخ داده شده است.

شرح وظایف :


1- اجرای امور مربوط به ارزیابی عملکرد وتهیه گزارشهای لازم از نتایج ارزیابی و ارائه آن به رئیس سازمان و سایر مراجع ذیربط

2- انجام بازرسی های لازم و تهیه گزارشات موردی و ادواری از عملکرد واحدهای سازمان و تجزیه و تحلیل آنها

3- دریافت شکایات حضوری و مکتوب مراجعین از واحدها و کارکنان سازمان و بررسی پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و اعلام پاسخ به شاکیان و جمع بندی آنها جهت تهیه گزارش های لازم

4- همکاری و تعامل با دستگاههای نظارتی و بازرسی در چارچوب ضوابط و مقررات

5- بررسی میزان سلامت اداری و پیشگیری و مبارزه با ارتشاء در سطح سازمان براساس مقررات مربوطه منشور حقوق شاکی


ما اعتقاد داریم شاکی حق دارد:

حفظ حرمت شخصیت و کرامت انسانی خویش را صرف نظر از هر گونه خصوصیت قومی نژادی مذهبی فرهنگی و اقتصادی خویش طلب نماید. شاکی حق دارد: نظریات انتقادی پیشنهادها یا هر مطلبی را که در رابطه با شکایات خویش لازم بداند در محیطی امن و مناسب مطرح نماید. شاکی حق دارد: در چارچوب وظایف قانونی راهنمایی ها و اطلاعات غیر محرمانه مورد درخواست و نیاز خویش را از ما طلب نماید. شاکی حق دارد: در صورت درخواست و در رابطه با شکایت خویش از شرح وظایف این اداره نام و نام خانوادگی و عنوان سازمانی و مسئولیت های کارشناس پرونده مراحل گردش کار و نیز زمان مورد انتظار جهت پیگیری و پاسخگویی به شکایت خویش مطلع گردد. شاکی حق دارد: رعایت عدالت و انصاف راز داری و امانت داری سعه صدر و رفتار نیکو سرعت و دقت عمل دلسوزی و گره گشایی و جدیت پیگیری مستمر و فعال را در انجام وظایف قانونی از ما طلب نماید. شاکی حق دارد : در صورت نیاز نسبت به رسیدگی و پیگیری موضوع خویش ملاقات با مقام مسئول مافوق را طلب نماید. شاکی حق دارد : از امکانات لازم جهت اعلام نقطه نظرات و پیگیری های غیر ضروری خویش از طرق مختلف برخوردار گردد .

مشخصات مدیر  بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

ردیف

نام و نام خانوادگی

سمت

شماره تماس

عکس

1

فرج اله عباسی

مدیر

07132251702

 

 

نام و نام خانوادگی: علی ضامن راحمی                                                                  

2-سمت(وظيفه اصلي محول شده): معاون بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

3-وظايف اصلي(حداكثر سه مورد)

-تهیه وتنظیم برنامه های ارزیابی عملکرد و بازرسی های دوره ایی و موردی، انجام بازرسی های آشکار و پنهان .

-انجام ارزیابی مستمر، دوره ای و یا موردی از واحدها، برای سنجش میزان مطابقت عملکرد آنها، با اهداف، برنامه ها، دستورالعمل ها، ضوابط و شاخص های مورد ارزیابی.

-بررسی درخواست ها، گزارشات و مکاتبات شاکیان و موارد واصله از نهادهای نظارتی و بازرسی از قبیل نهاد ریاست جمهوری، سازمان بازرسی کل کشور، دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ارجاع شده از مقام مافوق و انجام اقدامات لازم در خصوص آن ها.

 نام و نام خانوادگی: حسین هوشیار برایجانی

2-سمت(وظيفه اصلي محول شده): کارشناس مسئول سامانه های مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکردو پاسخگویی به شکایات.

3-وظايف اصلي(حداكثر سه مورد)

-رسیدگی به شکایات اشخاص حقیقی و حقوقی واصله از سامانه های سامد، سازمان بازرسی و... .

-پاسخگویی حضوری و تلفنی به شکایات کتبی واصله از اشخاص و..

-تدوین و بارگذاری شاخص های اختصاصی عملکرد سازمانی جهت شرکت در جشنواره شهید رجایی.

نام و نام خانوادگی: سید محمود رضا طباطبائی

2-سمت(وظيفه اصلي محول شده): کارشناس مسئول آب و خاک  مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکردو پاسخگویی به شکایات

3-وظايف اصلي(حداكثر سه مورد)

-انجام ارزیابی عملکرد سالیانه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها و جمع بندی، تجزیه و تحلیل و ارائه گزارش به مدیریت.

-انجام بازرسی های آشکار و پنهان و ارائه گزارش های لازم.

-بررسی شکایات واصله مربوط به طرح های آب وخاک و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکیان.

 

نام و نام خانوادگی: آقای غلامحسین تیموری

2-سمت(وظيفه اصلي محول شده):کارشناس مسئول امور اراضی  مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکردو پاسخگویی به شکایات

3-وظايف اصلي(حداكثر سه مورد)

- ارزیابی مستمر، تجزیه و تحلیل عملکرد پروژه ها ، طرح ها و برنامه های مصوب ملی و استانی در خصوص امور اراضی و تهیه، تنظیم و ارائه گزارش های مربوطه.

-انجام ارزیابی و بازرسی مستمر، آشکار یا پنهان، دوره ای و یا موردی از واحدها، برای سنجش میزان مطابقت عملکرد آنها ، با اهداف، برنامه ها، دستورالعمل ها، ضوابط و شاخص های مورد ارزیابی پیرامون امور اراضی .

-بررسی درخواست ها و شکایات واصله در حوزه امور اراضی و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکیان.

 

 نام و نام خانوادگی: حمید شهدادی

2-سمت(وظيفه اصلي محول شده): کارشناس مسئول امور دام وطیور وشیلات مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکردو پاسخگویی به شکایات

وظایف اصلی:

-تهیه و تنظیم برنامه های ارزیابی و بازرسی مستمر ، دوره ای و یا موردی از واحدها، آشکار یا پنهانی ، برای سنجش میزان مطابقت عملکرد آنها ، با اهداف ، برنامه ها ، دستورالعمل ها ، ضوابط و شاخص های مورد ارزیابی در امور دام وطیور وشیلات.

-انجام ارزیابی عملکرد سالیانه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان هادر حوزه  امور دام وطیور وشیلات و جمع بندی، تجزیه و تحلیل  و ارائه گزارش.

-بررسی شکایات واصله در امور دام وطیور وشیلات و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکیان.

 

طرح تکریم ارباب رجوع

طرح تکریم ارباب رجوع

فرم طرح تکریم ارباب رجوع
سامانه گزارشات مردمی

سامانه گزارشات مردمی

این سامانه به منظور دریافت گزارشات مردمی راه اندازی گردیده است.
سامانه رسیدگی به شکایات

سامانه رسیدگی به شکایات

برای ورود به سامانه رسیدگی به شکایات اینجا را کلیک نمایید.
سایر خدمات

سایر خدمات

مشاهده دیگر خدمات الکترونیک سازمان
پست الکترونیک

پست الکترونیک

ایمیل سازمان : info@fajo.ir
سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه

سامانه پیامک سازمان : 300000555555
بازدید امروز557
بازدید دیروز1120
بازدید هفته2657
بازدید ماه15834
بازدید کل402044