این یک متن تستی است. شما میتوانید متن خبر مورد نظر خود را در این قسمت وارد نمایید
  • اخبار و اطلاعات
  • مقالات
  • خدمات و فرم ها
  • شرح وظایف
  • تماس با مسئولین
IMAGE
19 / 01 / 1397
به گزارش کارشناس ارزیاب صدور پروانه و مجوزهای مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، براساس دستور رئیس سازمان، از نیمه بهمن ماه تا نیمه اسفند ماه با...
IMAGE
19 / 01 / 1397
به گزارش کارشناس روابط عمومی مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، در این همایش که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر، معاون امور زراعت...
IMAGE
19 / 01 / 1397
فرج الله عباسی مشاور رئیس سازمان و مدیر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بیان نمود این دستاورد که در نتیجه جلسات متعدد تیم کارشناسی مدیریت بازرسی،...
IMAGE
19 / 01 / 1397
در دور چهارم ارزيابي عملكرد طرح ها و پروژه هاي شهرستاني، 29 شهرستان و یک مرکز ویژه جهاد کشاورزی مورد ارزیابی قرار گرفت. بازدید و ارزیابی فعالیت، طرح و پروژه ها براساس...
IMAGE
19 / 01 / 1397
قاسمی کارشناس مسئول زراعت و نهاده های مدیریت عنوان نمود با مشارکت کارشناسان مدیریت، طی 93 نفر روز بازدید، ارزیابی از 466 مزرعه کلزا در 29 شهرستان و یک مرکز جهاد کشاورزی...

شرح وظایف :


1- اجرای امور مربوط به ارزیابی عملکرد وتهیه گزارشهای لازم از نتایج ارزیابی و ارائه آن به رئیس سازمان و سایر مراجع ذیربط

2- انجام بازرسی های لازم و تهیه گزارشات موردی و ادواری از عملکرد واحدهای سازمان و تجزیه و تحلیل آنها

3- دریافت شکایات حضوری و مکتوب مراجعین از واحدها و کارکنان سازمان و بررسی پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و اعلام پاسخ به شاکیان و جمع بندی آنها جهت تهیه گزارش های لازم

4- همکاری و تعامل با دستگاههای نظارتی و بازرسی در چارچوب ضوابط و مقررات

5- بررسی میزان سلامت اداری و پیشگیری و مبارزه با ارتشاء در سطح سازمان براساس مقررات مربوطه منشور حقوق شاکی


ما اعتقاد داریم شاکی حق دارد:

حفظ حرمت شخصیت و کرامت انسانی خویش را صرف نظر از هر گونه خصوصیت قومی نژادی مذهبی فرهنگی و اقتصادی خویش طلب نماید. شاکی حق دارد: نظریات انتقادی پیشنهادها یا هر مطلبی را که در رابطه با شکایات خویش لازم بداند در محیطی امن و مناسب مطرح نماید. شاکی حق دارد: در چارچوب وظایف قانونی راهنمایی ها و اطلاعات غیر محرمانه مورد درخواست و نیاز خویش را از ما طلب نماید. شاکی حق دارد: در صورت درخواست و در رابطه با شکایت خویش از شرح وظایف این اداره نام و نام خانوادگی و عنوان سازمانی و مسئولیت های کارشناس پرونده مراحل گردش کار و نیز زمان مورد انتظار جهت پیگیری و پاسخگویی به شکایت خویش مطلع گردد. شاکی حق دارد: رعایت عدالت و انصاف راز داری و امانت داری سعه صدر و رفتار نیکو سرعت و دقت عمل دلسوزی و گره گشایی و جدیت پیگیری مستمر و فعال را در انجام وظایف قانونی از ما طلب نماید. شاکی حق دارد : در صورت نیاز نسبت به رسیدگی و پیگیری موضوع خویش ملاقات با مقام مسئول مافوق را طلب نماید. شاکی حق دارد : از امکانات لازم جهت اعلام نقطه نظرات و پیگیری های غیر ضروری خویش از طرق مختلف برخوردار گردد .

مشخصات مدیر  بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

ردیف

نام و نام خانوادگی

سمت

شماره تماس

عکس

1

فرج اله عباسی

مدیر

07132251702

 

 

طرح تکریم ارباب رجوع

طرح تکریم ارباب رجوع

فرم طرح تکریم ارباب رجوع
سامانه گزارشات مردمی

سامانه گزارشات مردمی

این سامانه به منظور دریافت گزارشات مردمی راه اندازی گردیده است.
سامانه رسیدگی به شکایات

سامانه رسیدگی به شکایات

برای ورود به سامانه رسیدگی به شکایات اینجا را کلیک نمایید.
سایر خدمات

سایر خدمات

مشاهده دیگر خدمات الکترونیک سازمان
پست الکترونیک

پست الکترونیک

ایمیل سازمان : info@fajo.ir
سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه

سامانه پیامک سازمان : 300000555555
بازدید امروز12
بازدید دیروز581
بازدید هفته4330
بازدید ماه12598
بازدید کل209337