رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به سرعت گسترش روزافزون فضای مجازی و تغییر نوع ارتباطات رسانه‌ای، گفت: روابط عمومی باید هوشمندانه، فعال و تاثیرگذار در این فضا حضور داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، محمد مهدی قاسمی در جمع خانواده بزرگ روابط عمومی این سازمان افزود: دانش رسانه‌ای در برقراری ارتباطات مجازی با ذی‌نفعان، لازمه جامعه امروز است از این رو روابط عمومی باید با برنامه محوری و شناسایی نیازمندی‌ ذی‌نفعان امورات را پیگیری کند.

وی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی نیازمند یک سیستم کنترل و ارزیابی بوده که در این راستا براساس آموزه های ما از تعالی سازمانی باید منطق رادار حکم فرما باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه وظیفه ما پاسخ‌گویی شفاف و صادقانه به مردم است، گفت: همه مسئولان باید اقدامات صورت گرفته و اطلاعات مورد نیاز مردم را به گوش آنها برسانند و هر کس از این وظیفه تخطی کند متخلف محسوب می شود.

وی با اشاره به عملکرد خوب خانواده بزرگ روابط عمومی جهاد کشاورزی فارس در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه و گستردگی ذی‌نفعان این مجموعه، تصریح کرد: وحدت در اطلاع رسانی، انعکاس مطالب به زبان قابل فهم برای اقشار جامعه مهمترین رکن به خصوص در شرایط بحرانی است.

به گفته قاسمی،  سازمان جهاد کشاورزی استان فارس یک سازمان یادگیرنده است که افراد در راستای تعالی سازمانی به دنبال ارتقای توانمندی‌های فردی خود هستند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، استقرار سازمان مجازی با هدف حداقل نیاز به حضور فیزیکی افراد را از اولویت‌های اساسی این سازمان دانست و افزود: استقرار سازمان مجازی نیازمند تلاش و زحمت زیادی است اما در صورت استقرار، امورات بهره‌برداران بخش کشاورزی که قسمت عمده ذی‌نفعان ما هستند با سهولت بیشتر و صرف زمان کمتری انجام می‌شود.

قاسمی گفت: روابط عمومی به عنوان رابط سازمان با تمام ذینفعان اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی و سازمانها و نهادهای دولتی و غیردولتی، در اجرای سازمان مجازی نقش پررنگی دارد.