اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، از فراخوان ثبت نام سامانه جامع آمار و اطلاعات ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.


به گزارش اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فرزندان شهدا،  نیروهای مردمی مهندسی جنگ جهاد فارس و ایثارگران اعم از شاغل، متوفی و بازنشسته جهاد کشاورزی شامل رزمنده، جانباز، آزاده، حالت اشتغال و خانواده شهدای جهاد کشاورزی می‌توانند با مراجعه به سامانه اداره کل امور ایثارگران وزارت جهادکشاورزی به نشانی  isarjahad.maj.ir  نسبت به ثبت‌نام و تکمیل اطلاعات و سوابق ایثارگری خود اقدام نمایند تا در آینده از قانون جامع خدمات‌رسانی ایثارگران اعم از بیمه، درمان، آموزش، اشتغال، مسکن و تسهیلات بهره‌مند شوند.

 

این عزیزان می توانند به صورت حضوری نیز به اداره ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی فارس(به آدرس: شیراز- ابتدای بلوار ارم(32297403-071)) مراجعه نمایند.

در وب‌سایت سامانه جامع آمار و اطلاعات ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی، هدف از طراحی سامانه چنین آمده است:

یکی از ارکان اساسی برنامه‌ریزی و مدیریت، در اختیار داشتن آمار و اطلاعات به‌هنگام، صحیح، دقیق و روز آمد است. در همین راستا، اداره کل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی با هدف شناسایی جامعه هدف، اقدام به طراحی، راه‌اندازی و پیاده‌سازی سامانه جمع‌آوری آمار و اطلاعات ایثارگران نموده است.

لذا از همه ایثارگران هشت سال دفاع مقدس تقاضا می‌شود به منظور هر چه تعامل بیشتر با اداره موصوف، در مرحله اول اقدام به ثبت نام در سامانه یاد شده نمایند. از آنجایی که این سامانه به‌صورت خدمت‌محور طراحی شده است، بدیهی است در آینده، ارائه‌ی هر نوع خدمت به جامعه محترم ایثارگران از طریق همین سامانه انجام خواهد شد. لذا تقاضا می شود در تکمیل اقلام اطلاعاتی خواسته شده، نهایت دقت را به عمل آورند تا در ارائه انواع خدمات اعم از بیمه و درمان، آموزشی، اشتغال، مسکن و تسهیلات خللی ایجاد نشود.

 

 pdf راهنمائی ثبت سامانه