برگزاری مراسم نیمه شعبان در مدیریت جهاد کشاورزی داراب

IMG 8967

برگزاری مراسم نیمه شعبان در مدیریت جهاد کشاورزی داراب

در آستانه نیمه شعبان ولادت حضرت قائم ( عج) مراسم باشکوهی با حضور امام جمعه و نماینده منتخب مردم شهرستان های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی در محل نمازخانه مدیریت جهاد کشاورزی داراب برگزار گردید .

مدیر جهاد کشاورزی داراب طی سخنان کوتاهی در این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت امام زمان ، حضور امام جمعه و نماینده منتخب و دیگر کارکنان را در این مراسم خوش آمد گفتند.

در این مراسم ریاست محترم حوزه علمیه داراب با تبریک نیمه شعبان با اشاره به سه رویداد مهم تاریخی شامل حادثه غدیر خم ، واقعه عاشورا و بحث انتظار اظهار داشتند دشمنان اسلام قصد دارند غدیر را از مسیر اصلی و پرپیچ و خم خود منحرف سازند که تا اندازه ای هم موفق شدند و پس از رحلت پیامبر (ص) مخالفت با غدیر و ولایت آغاز شد . بسیاری از بزرگان آن زمان در ظاهر با غدیر خم در حجه الوداع موافق بودند ولی در باطن با ولایت امام علی (ع) مخالف بودند و نتیجه آن این شد که 50 سال پس از واقعه غدیر حادثه عاشورا رخ داد و فرزند پیامبر را به شهادت رساندند.

حجه الاسلام والمسلمین ناصری در ادامه اظهار داشتند امروز دشمن تمام توان خود را جهت گرفتن عاشورا از مسلمانان به کار گرفته تا مسلمانان با فرهنگ و فلسفه عاشورا آشنا نشوند که در این خصوص تا اندازه ای غافل شده ایم . هدف امام حسین آشنایی ما با نماز و خدا بوده است .

رویداد سوم انتظار و فرهنگ مهدویت است . دشمن قصد شبهه وارد کردن به فرهنگ مهدویت دارد چون منتظر واقعی اجازه تکرار حادثه عاشورا را نمی دهد.

حجه الاسلام والمسلمین ناصری در پایان انسان منتظر را انسانی دانستند که انتظار بهبود وضع حاضر را می کشد و منتظر است حکومت جهانی امام عصر(عج) به وقوع بپیوندد .

گفتنی است این مراسم به همت نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی داراب و با حضور روسا و کارکنان ادارات تابعه برگزارگردید و در پایان از میهمانان، پذیرایی به عمل آمد.

IMG 8977IMG 8977

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24843

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *