مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: جلسه شورای هماهنگی مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به ریاست رئیس این سازمان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، عبدالرحیم پیشکار افزود:

در این جلسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ضمن تأکید بر آموزش مستمر در خصوص مباحث نظام آراستگی استفاده از روش های مختلف مانند کلاس آموزشی، فضای مجازی و .. را لازم دانسته و نیز به لحاظ نکات آموزشی برای  مدیران شهرستانی پرداخت.

محمد مهدی قاسمی افزود: به منظور ارائه بهتر و پیشرفت نظام آراستگی در سازمان تحلیل مباحث مربوط به نظام آراستگی به صورت ماهانه تهیه و ارائه گردد و نکات آموزشی، تذکری و اصلاحی نظام آراستگی به صورت کوتاه و گویا در تمامی جلسات شورای مدیران ستادی ارائه گردد.

وی بیان کرد : لزوم ارائه گزارش اجرای نظام آراستگی ماهانه واحدهای ستادی و شهرستانی به مدیران را مهم دانست و خاطر نشان کرد: از ظرفیت اتاق بازرگانی، تشکل ها، اتحادیه ها، تعاونی های بخش کشاورزی در راستای کاهش ضایعات محصولات کشاورزی و پیشرفت اجرای طرح استفاده گردد و ارسال گزارش جامع از فعالیت های انجام شده در خصوص ضایعات محصولات کشاورزی به وزارتخانه متبوع را لازم دانست.