مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به همراه تعدادی از کارشناسان مدیریت حوزه ریاست جهت ترویج مسئولیت های اجتماعی سازمانی با مسئولین اداره کل میراث فرهنگی استان ملاقات نمود.

به گزارش روابط عمومی مدیریت حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، عبدالرحیم پیشکار با بیان اجرای مدل تعالی سازمانی در مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در زمینه مسئولیت های اجتماعی بر اساس استاندارد جهانی ایزو 26000 پیش می رویم که مسیر حرکت را به صورت علمی به ما نشان می دهد.

وی با اشاره به فعالیت های اداره کل میراث فرهنگی در زمینه های مختلف به خصوص گردشگری؛ اظهار کرد: به دنبال راهکاری در زمینه فعالیت های مشترک با آن مجموعه در جهت هم افزایی و ارتقای فرهنگ مسئولیت اجتماعی هستیم.

این مقام مسئول با اشاره به مطالبی که در خصوص بوم گردی، بازدید از اماکن، صنایع دستی، کلاس های آموزشی، گردشگری، تورهای یک روزه، جشنواره های تک مکانی و تک زمانی در جلسه مطرح شد؛ انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اداره کل میراث فرهنگی را ضروری دانست.

وی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد با توجه به علائق طرفین و پس از رد و بدل کردن پیش­نویس تفاهم نامه و تنظیم آن، با امضاء مسئولین این دستگاه ها، تفاهم نامه اجرایی شود.