به گزارش روابط عمومی مدیریت هسته گزینش،گردهمایی دو روزه  مدیران و اعضاء و کارشناسان هسته های گزینش جهاد کشاورزی به میزبانی هسته گزینش استان خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین نقویان دبیر هیأت عالی گزینش نهاد ریاست جمهوری از سخنرانان این گردهمایی ، هدف نهایی از گزینش افراد را ،سرویس دهی و خدمات بهتر به مردم همراه با تکریم آنان دانست.

 

 در روز دوم این گردهمایی مهندس طلایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی نیز گفت: تکریم مردم را بر خود تکلیف می‌دانیم و باید نیروهایی که دلسوز هستند در رأس امور قرار گیرند.

 

  در ادامه این گردهمایی آقایان پاریاد مدیر کل امور اداری پورنقی مدیر کل رفاه و پشتیبانی و عضو هیأت مرکزی گزینش ، ورداسبی رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی ، با شرکت کنندگان در این گردهمایی جلسه پرسش و پاسخ برگزار کردند.

 

شایان ذکر است از مدیریت هسته گزینش جهاد کشاورزی استان  نیز جهانگیری سرپرست هسته گزینش، حجت الاسلام والمسلمین ذوالانوار عضو هسته گزینش عباسی مشاور ریاست سازمان و عضو هسته گزینش ، کریمی عضو هسته گزینش، زمانی عضو هسته گزینش و جوانمردی کارشناس نمونه هسته گزینش در این همایش دو روزه شرکت داشتند.

 

 روابط عمومی هسته گزینش جهاد کشاورزی استان فارس