معاون پارلمانی رییس جمهوری، شنبه در هشتمین روز از دهه فجر در آیین افتتاح چندین طرح در شهرستان داراب با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی در نقاط مختلف کشور گفت: این خدمات در شرایطی صورت می‌گیرد که کشور با سخت‌ترین تحریم‌ها مواجه است و این حجم از تحریم در طول ۴۰ سال گذشته سابقه نداشته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ، حسینعلی امیری افزود: در دنیا کشوری مثل جمهوری اسلامی ایران نبوده که هیات حاکمه و رییس جمهور آمریکا اینگونه آن را در تنگنا قرار دهند و سخت‌ترین تحریم ها را اعمال کرده باشند.

وی ادامه داد: زمانی که تحریم‌ها را شروع کردند به تغییر رژیم و تغییر جمهوری اسلامی ایران فکر می‌کردند اما شکست خوردند، بعد فکر می‌کردند می‌توانند اقتصاد ما را فلج کنند و بازهم شکست خوردند، سپس فکر می‌کردند می‌توانند توسعه کشور را متوقف کنند که بازهم شکست خوردند.

امیری بیان داشت: افتتاح بیش از ۸۳۱ پروژه با ۲۳ هزار میلیارد تومان اعتبار در ایام دهه مبارک فجر در استان فارس و افتتاح پروژه‌های مشابه در سایر استان‌ها بیانگر این است که علیرغم تنگنایی که برای ما ایجاد کردند، کارهای بزرگی در حال انجام است و هیچ گاه توسعه کشور متوقف نشده است و این اقدامات شبیه به معجزه است.

وی اضافه کرد: این اقدامات در سایه مقاومت، همراهی، همکاری مردم و حضور در صحنه آنان با هدایت‌ها و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و با تلاش فرزندان مردم در بخش‌های مختلف دولت صورت گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در مراسم افتتاحیه "کارخانه پنبه جنت شهر داراب "  گفت:  بهترین تسهیلاتی که در حوزه نساجی داده می شود خوشبختانه در استان فارس است.

محمد مهدی قاسمی افزود: ما به رتبه دوم فرآوری محصولات کشاورزی دست پیدا کردیم و بالغ بر هزار و 400 واحد فرآوری که عمده این واحدهای فرآوری طی پنج سال اخیر در استان فارس به بهره برداری رسیده است.

وی بیان کرد: در حوزه هایی نظیر سورت، دسته بندی و سردخانه خیلی