مدیرعامل شرکت غله منطقه 3 کشور گفت: این شرکت با همکاری دستگاه های قضایی و امنیتی استان فارس برخورد به موقع و مناسبی با عوامل مرتبط با خرید و فروش خارج از شبکه گندم در این استان داشتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت غله منطقه 3 کشور؛ لطیف رستاد ضمن قدردانی از همکاری دستگاه قضا و نیروهای امنیتی، در واکنش به خبر بازداشت ۵ نفر از عوامل مرتبط با خرید و فروش خارج از شبکه گندم اظهار داشت: این افراد با خرید و فروش گندم خارج از شبکه، باعث اختلال در شبکه توزیع می شدند.
وی تصریح کرد: از اول سال جاری با رصد حوزه فعالیت این گروه مشخص شد علاوه بر استان فارس در استان های کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان نیز فعالیت دارند. وی افزود: با هوشیاری شرکت بازرگانی دولتی منطقه 3 و تلاش شبانه روزی نهادهای امنیتی این شبکه شناسایی و با دستور مدیرکل محترم قضا در استان فارس با آنان برخورد و پرونده این افراد در حال سیر مراحل قانونی می باشد.
رستاد با اشاره به پلمپ ۴ سیلو در استان فارس اظهار داشت : 3 تا از مراکزپلمپ شده انبارهای ملکی افرادی است که اقدام به خرید و فروش غیر قانونی گندم می کردند. مدیر عامل شرکت غله و بازرگانی منطقه سه کشور با بیان اینکه از این مراکز به عنوان انبار برای خرید و فروش غیر قانونی گندم استفاده می شد، گفت: این افراد بازداشت شدند و پرونده آنها در حال طی مراحل قانونی است