در این بازدید بوستانی مدیرعامل کارخانه مشکفام با اشاره به ظرفیت تولید سالانه  10 هزار تن سم این کارخانه، گفت: با توجه به نیاز بازار در حال حاضر سالانه  4 هزار و 500 تن سم در این کارخانه تولید می‌شود.

بوستانی تنوع بالای تولید سم را از ویژگیهای بارز این کارخانه دانست و افزود: در این کارخانه 95 قلم کالا ، شامل: 12 نوع سم دامی و خانگی و 83 نوع سم کشاورزی تولید می‌شود.

او با اشاره به خطوط متنوع تولید در کارخانه، تصریح کرد: 3 خط تولید حشره‌کش مایع، 2 خط تولید علف‌کش مایع و3 خط تولید پودر برای قارچ‌کش، علف‌کش و حشره‌کش فعالیت می‌کند.

بوستانی افزود: سایت تولید روغن ، سایت گرانول‌ها و سموم هورمونی نیز جداگانه فعالیت دارند و کارخانه در 12 ماه سال موجودی دارد.

مدیرعامل کارخانه مشکفام با اشاره به این‌که در این کارخانه ظروف تک لایه، سنگین پت 95 گرمی تولید و در بسته‌بندی سموم استفاده می‌شود،گفت: این کارخانه مجهزترین کارخانه برای تولید ظروف سم در ایران هست که  ظروف استاندارد و شکیل تولید می‌کند.

بوستانی تاکید کرد: شرکت مشکفام دارای آزمایشگاه مجهز با استاندارد ایزو 17025 IEC است که کاملا آمادگی تولید فرمولاسیون‌های مختلف را دارد و این آزمایشگاه مجهز به دو بخش "کنترل کیفی" و "تحقیق و توسعه" است که مورد قبول سازمان حفظ نباتات است.