به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی فارس، محمد مهدی قاسمی به مناسبت سالگرد تاسیس دفتر خبرگزاری ایانا در فارس، ضمن تقدیر از مسئول این دفتر؛ یادآورشد: در انعکاس اخبارخانواده بزرگ کشاورزی فارس، آگاهی بخشی به ذینفعان مورد توجه قرار گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به این‎که استان فارس قطب بزرگ کشاورزی است، افزود: برنامه محوری از لازمه‎های انعکاس اخبار در این حوزه  گسترده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، از مسئول دفتر خبرگزاری ایانا خواست تا با یک برنامه مدون، در تهیه اخبار علاوه بر انعکاس فعالیت‎های همکاران جهاد کشاورزی، اطلاع‌رسانی جامع و کامل ازآخرین دستاوردهای علمی و یافته‌های تحقیقاتی در جهت خدمتگزاری به کشاورزان و سربازان تامین امنیت غذایی کشور داشته باشید.  

قاسمی با اشاره به این‎که خبرگزاری کشاورزی ایران، موسسه‌ای وابسته به وزارت جهاد کشاورزی است، تاکیدکرد: باید تلاش ‌شود از ظرفیت آن به نحو مطلوب در جهت پوشش کامل و مناسب اخبار و رویدادهای کشاورزی و اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های این حوزه تخصصی و اقتصادی کشور استفاده شود.

گفتنی است تقدیر و تشکر رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس ازشهربانو جویبار مسئول نمایندگی خبرگزاری ایانا در فارس، در جلسه شورای اطلاع رسانی این سازمان و در حضور حجت الاسلام و المسلمین قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در این سازمان، معاونین وتعدادی از مدیران عضو این شورا صورت گرفت.