این مقام مسئول افزود: هماهنگي با صدا و سيما، خبرگزاري ها و روزنامه خبرجنوب (تنها روزنامه فعال كشور) جهت انجام مصاحبه، انعكاس اخبار و اطلاع رساني به مردم از برنامه‌های این ستاد است.

واحدی‌پور با بیان این‌که سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در راستای تامین رفاه مردم، اجرا و پايش طرح تنظيم بازار، نظارت بر تامين، توزيع و عرضه گوشت، مرغ و ميوه را برعهده دارد، گفت: تهيه گزارش روزانه و ميداني از طرح تنظيم بازار، گفتگو با مردم، توزيع كنندگان محصولات طرح تنظيم بازار، بازرسي و … در حال اجرا است.

واحدی‌پور در ادامه یادآور شد: نظارت و كنترل تغييركاربري اراضي و ساخت و سازهاي غيرمجاز در تعطیلات نیز مانند سایر ایام دنبال می‌شود.

او می‌گوید: كنترل و پايش فرآيند تامين و توزيع كنجاله سويا و ساير نهاده‌ها نیز از دیگر اقدامات است.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، پايش آفات و امراض به ويژه سن گندم، سرخرطومي خرما و ملخ را از دیگر اقدامات کارکنان این سازمان در اقصی نقاط استان پهناور فارس در ایام تعطیلات برشمرد و افزود: آماده‌سازي ناوگان برداشت غلات و كلزا نیز در دستور کار است.

واحدی‌پور در ادامه ضمن تسلیت به مردم شریف ایران و به ویژه خانواده های داغداری که بستگانشان را  در این ایام به واسطه جاری شدن سیل از دست داده اند  تاکید کرد: اسكان  و کمک به  ميهمانان نوروزي از اقدامات در حال اجرا است و در این راستا  سازمان جهاد کشاورزی، دستگاه های وابسته و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها با کلیه امکانات در خدمت میهمانان عزیز و هم‌استانیهای ارجمند  می باشند.