به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، علیرضا واحدی‌پور یادآورشد: پانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته از روز سه شنبه 10 اردیبهشت ماه به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس واقع در شیراز و با مجری گری شرکت نگاه سبز نمایشگاهی پارس برگزار شد.

این مقام مسئول با بیان این‌که برپایی نمایشگاه مذکور در سه سالن سرپوشیده سرو، بهار و نرگس به مساحت 7 هزار و 500 مترمربع بود، تصریح کرد:  ۴۴ درصد از شرکت کنندگان در این نمایشگاه از استان فارس و ۵۶ درصد از سایر استان‌ها مانند اصفهان، تهران، یزد، مازندران و خراسان رضوی و نمایندگانی از شرکت‌های خارجی بودند.

وی بازدیدکنندگان این نمایشگاه را دانشجویان، محققین، صاحبان صنایع دام، طیور و زنبورعسل و همچنین متقاضیان احداث این صنایع برشمرد و افزود: از ساعات آغازین نمایشگاه مذکور، محققین و کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با تخصص در زمینه‌های دام سبک، دام سنگین، طیور و زنبورعسل به بازدیدکنندگان مشاوره علمی، فنی و اداری ارائه دادند که با استقبال کم‌نظیری روبرو شد.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان یادآور شد: رضایی معاون عمرانی استانداری فارس در سومین روز از برگزاری این نمایشگاه ضمن حضور در غرفه این سازمان، با اهداف سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برای حضور موثر در این نمایشگاه و نحوه ارائه مشاوره و راهنمایی کردن بازدیدکنندگان آشنا شد.

واحدی‌پور با اشاره به برتری غرفه سازمان جهاد کشاورزی در این نمایشگاه، تاکیدکرد: پس از کسب عنوان غرفه برتر در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، ماشین‌آلات، نهاده‌ها و آبیاری که در فروردین ماه سال جاری برگزارشد، این بار برای دومین مرتبه غرفه این سازمان برتر شد.