معاون توسعه مديريت و منابع سازمان جهاد كشاورزي استان فارس گفت: به دنبال توانمند سازی کارکنان هستیم، در همین راستا دوره‌های آموزشی متعددی برای کارکنان و به خصوص مدیران پهنه به عنوان خط مقدم سازمان برگزار شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، کاووس کیانی افزود: ما به دنبال مدیریت مشارکتی مبتنی بر ساختار هدفمند هستیم.

 

 به گفته وی سازمان جهاد كشاورزي استان فارس تنها دستگاهي  است كه كانون تربيت و ارزيابي مديران را در این استان راه‌اندازی کرده و در اين كانون استقرار مديريت دانش و جانشين پروري در اولويت قرار دارد.  

 

معاون توسعه مدیریت سازمان جهاد کشاورزی فارس با تصریح بر اینکه در سال 97، توانستیم تقدیرنامه سه ستاره تعالی سازمانی را بگیریم، اظهار کرد: یکی از دیگر مباحث ابعاد محتوایی،  استقرار سیستم های نوین مدیریتی است چرا که مهندسی مجدد فرآیندها را دنبال می‌کنیم.

 

وی یکی از مصوبات دولت را استقرار میز خدمت و دولت الکترونیک دانست و گفت: پورتال ما بسیار قوی است و به وسیله آن خدمات گسترده ای داشته ایم و توانسته ایم حضور ارباب رجوع را به صورت چهره به چهره کاهش دهیم.

کیانی تاکید کرد: از جمله اهدافی که در سازمان جهاد کشاورزی فارس تبیین شده توانمند سازی افراد، کوچک سازی و چابک سازی این سازمان است.