رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: نشست های مستمر مدیران ستادی با ادارات کل وابسته این سازمان با هدف ایجاد نگاه تعاملی و هم افزایی درون بخشی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، محمد مهدی قاسمی در نشست با مدیران ستادی و ادارات کل وابسته سازمان جهاد کشاورزی استان فارس افزود: در جمع خانواده جهاد کشاورزی با ارائه پیشنهادات و انتقادات در  جهت ارتقای بخش کشاورزی و بهبود مستمر گام بردارید.

به گفته وی برنامه تحولی ۶ ماهه دوم سال در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی قرار گرفته تا با سرعت بیشتر در راستای سیاست های وزارت جهاد کشاورزی اقدام شود.

قاسمی با اشاره به اینکه شرایط تحریمی باعث شکوفایی اذهان شده و زمینه تبدیل تهدیدها به فرصت ها را ایجاد می‌کند، افزود: تحریم ها باعث می‌شود نگاه ما از نفت به سمت نیروهای انسانی، طبیعت، اقلیم و سایر توانمندی ها معطوف شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه ظرفیت های بی شماری در کشور وجود دارد که هنوز متبلور نشده، تصریح کرد: ایران کشور کوچکی نیست که با شرایط تحریمی خیلی زود صحنه را خالی کند،  توصیه می شود در خانواده بزرگ جهاد کشاورزی با همفکری از این ظرفیت ها در جهت بهبود مستمر و تولید پایدار استفاده شود.

فعالیت پشتیبانی امور دام با هدف بهبود تولید در ادامه نشست مدیر کل پشتیبانی امور دام استان فارس به فعالیت این شرکت با هدف جلب مشارکت بیشتر بخش های خصوصی و تعاونی اشاره کرد و گفت: این شرکت به منظور بهبود وضعیت تولید، حمایت از تولیدکنندگان، مصرف کنندگان و صنایع وابسته به زیربخش دام فعالیت می کند.

رهام رحمانی افزود: این شرکت در سال های اخیر در زمینه حفظ ذخایر استراتژیک، توزیع، پشتیبانی و تنظیم بازار انواع خوراک دام، طیور و آبزیان و فرآورده های دامی فعالیت کرده است.

به گفته وی در خصوص حمایت از تولیدکنندگان، شرکت پشتیبانی امور دام استان فارس مستقیما 9 هزار و 674 تن نهاده های دامی شامل ذرت، کنجاله سویا و جو در سال گذشته و 47 هزار و 325 تن در نیمه اول جاری توزیع کرده است.

این مقام مسئول ابراز کرد: همچنین در سال گذشته 7899 تن و در سال جاری 1499 تن انواع گوشت توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان فارس توزیع شد.

نشست شورای هماهنگی مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با ادارات کل وابسته این سازمان به میزبانی شرکت پشتیبانی امور دام روز پنج شنبه 28 شهریورماه برگزار شد .