در ادامه همایش مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: به فرموده مقام معظم رهبری "فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست"، از این رو برگزاری چنین همایشی کمترین کار برای نشان دادن تلاش ها و فداکاری های عزیزان جهاد سازندگی، جبهه و جنگ است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محسن قائمی افزود: حضرت امام خمینی (ره) عزیزان جهادی را  سنگر ساز بی سنگر خواندند چرا که به پشتوانه گذشت و ایثار و سنگرسازی افراد جهادی، رزمندگان با طیب خاطر و اطمینان در جهبه جلو می رفتند.

به گفته وی جهادگران جهاد سازندگی با عظمت روح و بزرگواری در حالی که خودشان جان پناهی نداشتند، برای رزمندگان دفاع مقدس سنگر می شدند.

حجت الاسلام و المسلمین قائمی با بیان اینکه جهادگران جهاد سازندگی اقدامی فراتر از سایرین داشتند،  تاکید کرد: بیان رشادت ها و تبیین نقش بی بدیل جهاد گران  در جبهه با برگزاری چنین همایش هایی باید استمرار یابد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: امیدوارم که خدای تبارک و تعالی به همه ما توفیق بهره برداری از فضلیت شهدا را به نحو احسن و شایسته عنایت فرماید.

 

همایش بزرگ مهندسي رزمي جهاد فارس با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و سرداران و جهادگران هشت سال دفاع مقدس، خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران این عرصه برگزار شد.

در این همایش از سردیس "عبدالرحمن جزایری" اولین فرمانده مهندسی رزمی جنگ جهاد فارس و دوکتاب "رسم جهاد" و " فجر صادق"  رونمایی شد.

 همچنین از جمعی از سنگرسازان بی سنگر، خانواده ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و فرزندان شاهد شاغل در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تجلیل شد.