دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس گفت : با توجه به اینکه مشکل اول کشور اشتغال جوانان و اقتصاد است ، نباید برای کارآفرینان مشکل آفرینی کرد . سلمان مهدوی درجلسه شوراهای امر به  معروف ونهی از منکر دستگاه های اجرایی فارس ، افزود : نپرداختن به منکرات گذشته ادارت وسازمان ها و همچنین منکرات جاری سبب نارضایتی مردم و در نتیجه تجمعات خیابانی شده است . وی با اشاره به برخی گزارشات مردمی ادامه داد : یک تولید کننده برای دریافت مجوز تاسیس یک واحد تولیدی و تبدیلی 9ماه است که بین 17 اداره در رفت و آمد است و طبق قانون حدود50 میلیون تومان به عناوین مختلف و درچارچوپ قوانین موجود این ادارات پرداخته است ، اما هنوز موفق به دریافت مجوز نشده است ، مجوزی که می تواند برای حدود 150 نفر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کند .

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس راهکار حل چنین مشکلاتی را راه اندازی یک مرکز برای پیگیری و صدور موافقت های اصولی برای ایجاد واحدهای تولیدی و تبدیلی به کارگاه های زود بازده مشابه دفاتر پیشخوان دولت برای مرکز استان عنوان کرد .

در پایان این جلسه احکام مسئولیت محمد مهدی قاسمی به عنوان رئیس و حجت الاسلام مهدی قاسمی به عنوان دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان جهاد کشاورزی اعطا گردید .