معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: بحث آموزش یکی از محورهای اساسی در حوزه منابع انسانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، مهندس محمدرضا طلایی در گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و منابع سازمان های جهاد کشاورزی منطقه ۲ کشور در شیراز با بیان این مطلب، افزود: حوزه منابع انسانی ظرافت های خاصی دارد و برای دستیابی به نتیجه مطلوب در این حوزه باید با برنامه ریزی پیش رفت زیرا در غیر این صورت نتیجه معکوس خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره در حوزه نیروی انسانی اقدامات مهمی انجام شده است.

طلایی با اشاره به این که معاونین توسعه مدیریت و منابع در سازمان جایگاه ویژه ای دارند، گفت: مسئولیت هرگونه تغییر و تحول در راستای توسعه نیروی انسانی در وزارتخانه و سازمان های تابعه و وابسته بر عهده معاونین توسعه مدیریت و منابع است بنابراین چنین نشست‌هایی باید خروجی مناسبی داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که هر سازمان با تحول گرایی می تواند در رسیدن به اهداف خود موفق عمل کند، تصریح کرد: باید از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان، فناوری های نوین و توانمندی‌های بیرونی در حوزه تحول سازمانی و توانمندسازی نیروی انسانی بهره گیری شود.

وی با اشاره به این که مشارکت، ایده پردازی و پیشنهاد درباره موضوعات مرتبط با نیروی انسانی از وظایف معاونین توسعه مدیریت و منابع است، گفت: با نظارت بر تمامی سطوح سازمانی باید در راستای نخبه پروری اقدام شود و در این جلسات و گردهمایی ها باید ایده های نو ارائه گردد زیرا برای ما مهم خروجی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی بر ضرورت استفاده از فنآوری های نوین در حوزه این معاونت تاکید کرد و افزود: ظرف دو ماه سامانه یکپارچه معاونت توسعه مدیریت و منابع راه اندازی می شود.

وی با اشاره به این که یکی از مشکلات ما احکام کارگزینی است که نسبت به سایر دستگاه‌ها کمتر است، اذعان کرد: اگر در بیمه تکمیلی یکپارچه عمل کنیم بهتر می توانیم خدمات بگیریم.

بر اساس این گزارش، در حاشیه این گردهمایی از کتاب نقشه راه منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و جمعی از مسئولان استانی رونمایی شد.