وی افزود : در این همایش 11 شرکت برای کسب " تندیس"، 25 شرکت برای اخذ " تقدیرنامه برای تعالی" و 15 شرکت شایسته برای اخذ " گواهی تعهد به تعالی" لوح و تندیس دریافت کردند و از مدیران آنها تجلیل به عمل آمد.

واحدی پور در ادامه اظهار داشت: معرفی مدل تعالی سازمانی به عنوان چارچوبی برای مدیریت سازمان ها محسوب می گردد و با توجه به این که مدیران سازمان ها امروز براین باورند که برای کسب نتیجه و موفقیت می بایستی با استفاده از شیوه های نوین مدیریتی در سازمان خود گام بردارند و بنابراین الگوی تعالی و رشد سازمانی می تواند کمک موثری برای مدیران سازمان ها و کارشناسان باشد،  تا حرکت سازمان ها در مسیر تعالی تسهیل گردد،  و البته در این عرصه سازمان های دولتی به دلیل داشتن محدودیت های منابع انسانی، مالی و ... نسبت به بخش خصوصی و بالطبع محدود کردن خود، کمتر رغبت به انجام این مهم دارند.

وی تصریح نمود: با توجه به دیدگاه رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس، مبنی بر انجام تمام فعالیت ها در این سازمان با مستندسازی ، چک لیست کردن، تهیه گانت چارت و جاری سازی حرکت ها  با نگرش علمی ؛ مدل تعالی سازمانی در این سازمان استقرار یافته است .

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی فارس  در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته از ابتدا تا کنون گفت: ابتدا از مشاور تعالی سازمانی در جهت آموزش به معاونین، مدیران ستادی، مدیران شهرستان ها و تعدادی از کارشناسان کمک گرفته شد، سپس چندین بنچ مارک و بهینه کاوی در داخل و خارج از کشور توسط رده های مختلف مدیریتی این سازمان  و حتی بعضی از بهره برداران انجام شد و نیز در همین راستا چند تور تعالی تشکیل گردید و در همایش بزرگ تعالی نسبت به توجیه همه همکاران اقدام شد .

وی در خاتمه گفت: امیدواریم در آینده نزدیک با داشتن سازمانی متعالی، با دست آوردهای ارزشمند، الگو و الهام بخش برای دیگر سازمان ها در کشور باشیم، چرا که با درخشش سازمان های متعالی زمینه های رشد و تعالی در زمینه های مختلف جامعه فراهم می گردد .

گفتنی است در دی ماه سال جاری 5 نفر،  از ارزیابان مدل تعالی برای ارزیابی این سازمان جهت صلاحیت اخذ سطح " تقدیرنامه برای تعالی " ضمن سفر به شیراز، در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس مستقر شدند و ضمن بررسی دقیق و نظارت تمامی بخش ها و ارائه گزارش خویش در کمیته علمی و صحه گذاری در کمیته داوری در تهران وضعیت مربوطه را بررسی و نتیجه را اعلام کردند .