همکاران عزیز خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان فارس                                                                                     

با سلام ،    

درحالی سال 1396 را پشت سر گذاشتیم  و سال نو را آغاز کرده ایم که در این سال قبل بخشی از مسیر تعالی را پیمودیم و حائز کسب تقدیرنامه 2 ستاره شدیم و بر اساس ارزیابی انجام شده در جشنواره شهید رجایی در شاخص های عمومی و اختصاصی دستگاه برتر و درارزیابی ستاد وزارت نیز مقام اول سازمان های گروه الف ( سازمان های بزرگ) را کسب نمودیم.                                                   

ین توفیقات را مرهون لطف و کرم پروردگار علیم و همت و تلاش همه همکاران ارجمند هستیم و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه همکاران زیرمجموعه خانواده بزرگ جهاد کشاورزی فارس امیدوارم همواره سربلند باشید.                                                                                                                        

در روز بیست و چهارم اسفند ماه شاهد رأی اعتماد خانه ملت به مقام عالی وزارت متبوع بودیم که موجبات تلاش مضاعف همگی در چهارچوب وظایف محوله  را فراهم نمود.  لذا با شروع سال جدید که مصادف با ماه پرخیر و  برکت رجب گردیده است  و با ارائه طریق و راهنمایی های مقام معظم رهبری در سال حمایت از تولید ملی و خط مشی دولت تدبیر و امید در امر کشاورزی و عدالت اقتصادی با عزمی راسخ و همتی بلند به استقبال کشاورزان پرتلاش و صبور خواهیم رفت.

ضمن تبریک و تهنیت سال جدید و آرزوی سلامتی و شادکامی برای همه بزرگواران ، امیدوارم با استعانت از پروردگار متعال و بهره گیری بهینه از ظرفیت های مادی و معنوی سازمان شاهد پیشرفت و رونق بیشتر کشاورزی استان فارس باشیم. ان شاءالله  

                                                                                               محمد مهدی قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس