محمد مهدی قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در این سازمان در پیام مشترکی از حضور پرشورکارکنان خانواده بزرگ جهاد کشاورزی در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، در این پیام آمده است، همکاران عزیز و سربلند، 22 بهمن یوم‌الله، یک روز مصادره‌نشدنی برای انقلاب مردم،یک نوروز تمام ملی و انقلابی برای همه کسانی است که در جغرافیای ایران زندگی می کنند و به روز‌های بهتر برای این ملک و ملت می‌اندیشند.

این بار نیز حضور پر قدرت و حماسی شما، همگام با سایر نقاط کشور و به ویژه استان پهناور فارس، برگ زرین دیگری بر اوراق سراسر عزت و افتخار میهن اسلامی اضافه کرد. اقیانوس بیکران حضور مردمی در راهپیمایی 22 بهمن علاوه بر تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، پاسخی به یاوه‌گویی‌های دشمنان نظام بود.

ملّت شریف و مسئولیت‌ شناس ایران، از زن و مرد، پیر و جوان، شهری و روستایی، بار دیگر به میدان آمدند و اتحاد ملی و اقتدار امت اسلامی را در دنیا به نمایش گذاشتند و چنان بازو به بازوی هم حرکت کردند تا ثابت کنند تفکر خام دشمنان تفرقه انگیز نظام نمی تواند بین این مردم منفذ بیابد.

حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمنی که مقارن با اربعین سپهبد قاسم سلیمانی بود، انتقام خون این شهید سعید بود و نشان داد راه و رسم سپهبد شهید سلیمانی ادامه دارد و همه اقشار مردم با وحدت کلمه انقلاب، ایران و انسانیت را یاری می کنند.

خداوند بزرگ را شاکریم و از شما همکاران خدوم و قدرشناس وخانواده ارزشمندتان که به توفیق الهی و عزمی راسخ به آرمان های امام راحل وفادار بوده و در خط رهبری عظیم الشان حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) مستحکم تر از همیشه گام بر می دارید تشکر و قدردانی می کنیم.