رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و گام برداشتن در راستای سلامتی مردم و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان فارس  نیاز به حضور مراجعان در معاونت ها، مدیریت ها و ادارات ستادی و مدیریت های جهادکشاورزی شهرستان ها نیست.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، علیرضا واحدی پور تصریح کرد: مراجعان می توانند درخواست های خود را از طریق  یکی از پیام رسان های "واتساپ"، "ایتا"، " بله" یا  "سروش" به شماره تماس 09018397269 ارسال کنند.

به گفته وی، با راه اندازی شبکه درون سازمانی، درخواست های ذی نفعان جهاد کشاورزی در اسرع وقت  و حداکثر تا ۲۴ ساعت بررسی و نتیجه به آنان اعلام خواهد شد.

واحدی پور ابراز کرد: مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها نیز با همکاری تشکل ها و اتحادیه ها، موظف به ایجاد " شبکه و سامانه غیرحضوری" شده اند.

 

 رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اظهار کرد: تا اعلام رفع بحران از سوی وزارت بهداشت و درمان،  فعالیت "شبکه و سامانه غیرحضوری"  این سازمان  ادامه دارد،  از این رو هم استانی های عزیز به منظور حفظ سلامت خود و دیگران لطفا حتی الامکان از مراجعه حضوری خودداری کرده و از منزل خویش روند پیگیری کار خود را شاهد باشند.