مدیرکل پشتیبانی امور دام استان فارس گفت: بر اساس سیاست های وزارت جهادکشاورزی، خرید تضمینی جو با قیمت یک هزار و 630 تومان از طریق این شرکت آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، رهام رحمانی تصریح کرد: به همین منظور اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی به عنوان مباشر اداره کل پشتیبانی امور دام در همه شهرستان های استان فارس، آماده خرید و تحویل محصول جو از کشاورزانی هستند که مشخصات آنها در سامانه پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت شده باشد.

وی افزود: خرید جو از تولیدکنندگان در مناطق گرمسیری شروع شده و تا پایان زمان برداشت در مناطق سردسیری استان در مرداد ماه ادامه دارد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان فارس افزود: با هماهنگی معاونت بهبود تولیدات زراعی سازمان جهاد کشاورزی استان و با توجه به پراکندگی انبارهای سازمان تعاون روستایی، تلاش شده مراکز خرید با فواصل منطقی از هم ایجاد گردد تا کشاورزان به راحتی به این مراکز دسترسی داشته باشند.

 رحمانی ابراز کرد: با توجه به بارندگی های مناسب در فصل زراعی جاری و پیش بینی افزایش تولید نسبت به سال گذشته، شرکت پشتیبانی امور دام به منظور حمایت از تولیدکنندگان و جلوگیری از کاهش قیمت و ضرر و زیان کشاورزان، آمادگی کامل برای خرید جو از تولیدکنندگان را با قیمت مصوب دارد.