رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: در هفته جهاد کشاورزی 66 پروژه با اعتباری بالغ بر 885 میلیارد ریال و اشتغال زایی 226 نفر در این استان افتتاح می شود.

 

 

به گزارش خبرگذاری روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی  در استان فارس، محمد مهدی قاسمی با اشاره به اینکه طرح های مذکور در زمینه های صنایع تبدیلی و غذایی، آب و خاک، تولیدات گیاهی و دامی است و از طرح های مذکور 2145 نفر بهره مند می شوند، تصریح کرد:  بیش از 459 میلیارد ریال تسهیلات و افزون بر 44 میلیارد ریال اعتبارات دولتی به پروژه های مذکور اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه روز بیست و هفتم خرداد ماه پروژه های شاخص بخش کشاورزی به صورت همزمان در کل کشور به شکل غیرحضوری و ویدئو کنفرانس توسط وزیر جهاد کشاورزی افتتاح می شود، ابراز کرد: در استان فارس پنج پروژه توسط وزیر جهاد کشاورزی گشایش خواهد یافت.

قاسمی با اشاره به اینکه هفته جهاد کشاورزی در خرداد ماه از بیست و یکم تا بیست و هفتم است، اظهارکرد: شعار محوری این هفته "جهاد کشاورزی، جهش تولید و امنیت غذایی" است.

وی به تجدید بیعت با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) وشهداء اشاره کرد و گفت : آغاز گر هفته جهاد کشاورزی گلباران قبور شهداء می باشد و در طول این ایام تجلیل از خانواده معظم شهداء جهاد کشاورزی در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از برگزاری مسابقه هفته جهاد کشاورزی برای عموم مردم سخن گفت و افزود: مستند کوتاه، کلیپ، اینفوگرافیک در زمینه فعالیت های بخش کشاورزی توسط این سازمان تهیه  و در فضای مجازی پخش می شود که سوالات مسابقه مذکور از موضوعات پخش شده در این هفته است.

این مقام مسئول اظهار کرد: پوشش خبری مراسم و برنامه های اجرایی هفته جهاد کشاورزی با دعوت از رسانه ها و با رعایت تمامی موازین بهداشتی صورت می گیرد.

قاسمی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه عکس وتصاویری از دستاوردها وتوانمندی های بخش کشاورزی درقالب طرح های اینفوگرافیکی و ... درفضای عمومی ساختمان ها از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده به منظور هر چه باشکوه تر برگزار شدن " هفته جهاد کشاورزی" است.