معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در بازدید از چهاردهمین نمایشگاه کشاورزی گفت: نفس برگزاری این نمایشگاه ها ارائه تازه های کشاورزی است، نمایشگاه فعلی که در اردیبهشت ماه که یکی از ماه های بسیار زیبای شیراز است برگزار شده و زمینه حضور شرکت های داخلی و خارجی جهت عرضه محصولات متنوع و انتقال دانش به بهره برداران فراهم گردید.
محمدصادقی افزود: با توجه به اینکه محصولات متنوع از شرکت های متفاوت ارائه گردیده، به بهره برداران امکان انتخاب جهت دستیابی به محصولات با صرف کمترین هزینه در کوتاه ترین زمان کوتاه داده شده است. در این نمایشگاه جدیدترین و مدرن ترین فناوری های جهت توسعه تکنولوژی در زمینه های مختلف اعم نهاده ها، کود، بذر، سم، نشاء، نهال و ادوات کشاورزی شامل دنباله بندها و ماشین آلات خودکششی ارائه گردیده است.
وی اظهار داشت: اتفاق بسیار خوبی حضور شرکت DLG از آلمان جهت تبادل دانش فنی و برگزاری همایش توسط این شرکت با همکاری شرکت نگاه سبز است.
این مقام مسئول در ارتباط با غرفه سازمان جهاد کشاورزی گفت: حضور متخصیصن از سازمان جهاد کشاورزی فارس در این غرفه جهت راهنمایی فنی و استقبال بهره برداران به خوبی کاهش فاصله بین جامعه هدف، سیاست گذاران و مجریان کشاورزی مشهود است.