رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: شناسایی نیازها و انتظارت ذی نفعان سازمان و رضایتمندی آنها، رمز موفقیت ما در مسیر خلق ارزش افزوده و بهبود مستمر فرآیندها است.

 

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس "، محمد مهدی قاسمی در بازدید سرزده ای که از محل دبیرخانه تعالی این سازمان داشت، افزود: هدف ما این است که شرایط اقتصادی و به طور ویژه شرایط بخش کشاورزی استان فارس را بهبود بخشیم، بنابراین باید ذی نفعان خود را خوب بشناسیم.

وی با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به عنوان تنها دستگاه دولتی بزرگ کشور، در همایش جایزه تعالی موفق به دریافت تقدیر نامه چهار ستاره شده است، تصریح کرد: در سال جاری هدف گذاری ما اخذ تندیس بلورین است.

این مقام مسئول افزود: انتظار ما این است که در حوزه تعالی سازمانی نیز همانطور که در بخش کشاورزی در بسیاری از زمینه ها پیشتاز هستیم بتوانیم به یک الگوی مدیریتی که نجات دهنده بخش کشاورزی است دست یابیم.

قاسمی با اشاره به استراتژی محور شدن فعالیت های سازمان اظهار کرد: اهداف استراتژیک سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در پهنه های این استان به عنوان خط مقدم فعالیت های ما نیز جاری سازی شده است.

وی گفت: هدف ما از مدل تعالی سازمانی رسیدن به یک نوع هم زبانی است و در این مسیر باید واژه  جهاد و جهادی که در سازمان ما به منزله دغدغه مند و وظیفه مند بودن در قبال کشور و سازمان است را در تمامی فعالیت های خود به کار بگیریم.

در این بازدید که با حضور مهدی صادقی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، میعاد امین پور رئیس گروه نوسازی و تحول اداری، غلامحسین مقصودبیگی مشاور رئیس سازمان در مدل تعالی انجام شد جمعی از دبیران تیم های مختلف تعالی به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در زمینه های مختلف  مبحث تعالی سازمانی پرداختند.