. همکاران عزیز و گرانقدر،
سلام،
سپاس از خداوند منان که افتخار خدمتگزاری به شما  همکاران ارزشمند و دانا را به اینجانب عطا فرمود تا با همراهی شما در تحقق محورهای استراتژیک سازمان و اهداف غایی بخش کشاورزی استان پهناور فارس قدم برداریم.
طی سه روز ارزیابی تعالی سازمان برای کسب تندیس بلورین جایزه ملّی تعالی سازمانی که حاصل عزم راسخ و تلاش بیش از ۴ سال اکثر قریب به اتفاق شما عزیزان بود؛ علیرغم شرایط سخت کار در ایام کرونا،  به واقع ارزش تعلق سازمانی را توام با شور و نشاط جهادی در خور توجه تان به نمایندگی از  سایر همکاران تلاشگرتان در جای جای استان، در دفاع از جاری سازی استراتژی های سازمانی؛ نظر همگان به ویژه ارزیابان را جلب کرد.
شما عزیزان نشان دادید که در این سازمان همواره ایده ها، خلاقیت و نوآوری ها و انجام کارهای مشکل دار هم انجام شدنی بوده  و راه گشای برنامه ریزی های کلان این بخش در کشور گردیده اید.
به واقع امروزه در دنیای واقعی، شناخت و درک تجارب موفق بنگاه های بزرگ یک ضرورت و میانبری برای رسیدن به بهره وری است و شما این مهم را به خوبی تشخیص داده اید .
بدینوسیله از تلاش ها و عزم راسخ شما در راستای فراگیری و جاری سازی آموزش های تعالی سازمانی که توام با انجام وظایف و تکالیف سازمانیتان در این مسیر طولانی بود، تشکر و قدردانی می نمایم و به ویژه تلاش ها، تاکیدها و ممارست های جناب آقای دکتر قاسمی رییس محترم سابق این سازمان،  معاونین ارجمند مخصوصا آقای مهندس صبوری پور که در تدوین استراتژی ها نقش آفرینی کردند، سرکار خانم مهندس امین پور مدیر تعالی محترمه و سایر مدیران این سازمان و جناب آقای دکتر مقصود بیگی استاد و مشاور محترم رئیس سازمان که با بیان مشاوره ها وآموزش های بسیار خوب خود در هموارتر شدن این گام بزرگ و ماندگار اثرگذار بودند را ارج نهاده ، توفیق همگان در راه خدمت رسانی به کلیه ذی نفعان سازمان را از یگانه دانای هستی بخش خواستارم.
امیدوارم با  باور به اینکه یادگیری از تجارب برتر، کار ارزشمندی است و  باید ببینیم این تجارب چگونه اتفاق می افتد و  یکی از راه های تبادل تجارب و اندیشه های برتر، گام برداشتن به سمت جایزه تعالی سازمانی است از این پس در جاری سازی و عملیاتی شدن بیشتر معیارهای تعالی سازمانی گام های استوارتری برداریم.
                                                                                                                                 دکترحسین پژمان