سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تصریح کرد: غرفه سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بین یکصد و پنجاه  شرکت کننده و پانصد و پنجاه غرفه به عنوان غرفه برتر انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان با تجربه و خبره سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در زمان برپایی این نمایشگاه در غرفه این سازمان در سالن حافظ حضور داشتند، افزود:کارشناسان این سازمان، میزبان مسئولین، اساتید، محققین و پژوهشگران بخش کشاورزی، دانشجویان و جمعی از کشاورزان بودند و به قریب ۱۵۰ نفر از بازدیدکنندگان مشاوره علمی، فنی، تخصصی و اداری را ارائه دادند.

این مقام مسئول ابراز کرد: نمایشگاه مذکور به عنوان نخستین مرکز نمایشگاهی کشور در شرایط زندگی کرونایی با مجری گری شرکت "مدیریت رویداد و نمایشگاه رونق" برگزار شد.

به گفته وی؛ این نمایشگاه با اخذ پروتکل خاص نمایشگاهی و رعایت موازین بهداشتی، مراقبتی، در محیط کاملا ضد عفونی شده، با عرضه امکانات بهداشت فردی، جمعی، حفظ فاصله اجتماعی و نیز رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در غرفه‌بندی و رفت‌ و آمدها  برگزار شد.

واحدی پور با بیان اینکه زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه، ماشین آلات، نهاده‌ها، سیستم های آبیاری نوین و فن آوری های نوین، تجهیزات گلخانه ای و پهبادها بود، ابراز کرد: این نمایشگاه از روز سه شنبه بیست و هشتم تا جمعه سی و یکم اردیبهشت ماه از ساعت 15 الی 21 پذیرای بازدیدکنندگان بود و با هماهنگی مدیریت ترویج این سازمان و شرکت مجری و میزبانی خوب این شرکت  هر روز بین ۴ تا ۵ اتوبوس از شهرستان های دور و نزدیک به مرکز استان بهره برداران پیشرو و مروجین مسوول پهنه برای بازدید و شرکت در کارگاه های آموزشی  حضور بهم می رساندند.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی بسیار خوب سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس و مدیریت هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی هر روز دو کارگاه آموزشی  تخصصی با موضوعات مرتبط با نمایشگاه  برگزار شد که مورد اقبال بسیاری از بازدیدکنندگان قرار گرفت.