به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، احمد طمراسی افزود: طبیعتا با تغییراتی که در ارکان مدیریتی صورت می گیرد و بر اساس چارچوب مدیریتی، مسئولین گذشته و امروز زحمت های زیادی را کشیده اند هرچند بعضی از امور بایستی به صورت ویژه تر تغییر یابد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: مهمترین نکته و راهبرد لزوم بازنگری و بازشناختی از بخش کشاورزی و مجموعه کارگزاران نسبت به سازمان جهاد کشاورزی استان فارس است و بایستی استان فارس در تصمیم گیری های کلان کشور صاحب نظر و سبک باشد.

وی با اشاره به اینکه استان فارس نقش بسزایی در تامین امنیت غذایی کشور را بر عهده دارد تصریح کرد: بایستی بازمهندسی ساختار و رفتار درون سازمانی خودمان را در 2 بخش ترسیم کنیم یکی اصلاح ساختار فرآیند حوزه ماموریتی و دیگری اصلاح شیوه های ارتباط همکاران با ساختار اداری.

طمراسی بیان کرد: بایستی موضوعات مهمی مانند مسائل رفاهی و امور همکاران با لحاظ کردن نظر این عزیزان و جلب مشارکت همکاران در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی استان فارس یک دستگاه خدماتی است تاکید کرد: این در حالی است که سازمان جهاد کشاورزی یک دستگاه خدماتی به معنای عام نیست بلکه یک بخش تخصصی است بنابراین بایستی بخش کشاورزی را به عنوان یک بخش فنی و تخصصی به جامعه معرفی کنیم.