محمدمهدی برومندی در حاشیه بازدید از مزارع و باغ های خسارت دیده از سرمازدگی در شهرستان بیضا تصریح کرد: بنا به دستور مقام عالی وزارت بازدید های میدانی انجام و با مدیران ارشد استانی و وزارتخانه جلسات لازم برگزار می شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: علاوه بر پیگیری مساعدت، بخش های تخصصی وزارتخانه در معاونت های باغبانی و زراعت توصیه های فنی و علمی را برای جبران و رفع مشکلاتی که پیش آمده حتما ارائه خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه استان فارس و شهرستان بیضا از قطب های مهم کشاورزی کشور هستند، ابراز کرد: این استان رتبه بسیار خوبی در تولید محصولات کشاورزی، ایجاد امنیت غذایی و تامین نیاز داخلی دارد.

او با بیان اینکه متاسفانه سرمازدگی بسیار شدیدی در چند روز اخیر اتفاق افتاده است، افزود: خسارات قابل توجهی به باغ ها و زراعت کشاورزان و بهره‌برداران وارد شده است.

در بازدید از مزارع و باغ های خسارت دیده شهرستان بیضا علاوه بر برومندی، محسن علیزاده نماینده مردم شهرستان های سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی، مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، خلیل عبداللهی مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند.