افزایش توزیع کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان

صمد رنجبری گفت: توزیع 2800 تن برنج هندی، 1700 تن برنج تایلندی، 200 تن برنج پاکستانی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ، تعاونی‌های مصرف و صنوف منتخب توزیع می شود.

وی افزود: توزیع یک هزار تن شکر برای صنوف قنادان و پزندگان، 2700 تن شکر برای خانوارها و صنوف منتخب، 2200 تن شکر برای صنایع استان و همچنین ۲۰۰۰ تن مرغ منجمد پیش از ماه مبارک رمضان شروع و همچنان ادامه دارد.

او تصریح کرد: کالاهای ذکر شده با قیمت‌های مصوب شامل برنج هندی 18500 تومان، برنج پاکستانی 20 هزار و 500 تومان، برنج تایلندی 12500 تومان، شکر خانوار 15 هزار تومان و مرغ منجمد 20 هزار تومان است که با این نرخ به‌دست مصرف کننده می رسد.

به گفته رنجبری؛ در راستای ارائه خدمات به مصرف کنندگان، بخشی از اقلام از  طریق فروشگاه های اینترنتی توریع شده است.

رنجبری بیان کرد: توزیع اقلام مورد نیاز در ماه مبارک رمضان در قالب کارگروه تنظیم بازار به ریاست استاندار فارس و با تعامل و همکاری سازمان جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، بسیج اصناف و سازمان صمت، با کیفیت و کمیت بالایی آغاز شده است.

وی ابراز کرد: اگر کمبودی در توزیع اقلام مورد نیاز در ماه مبارک رمصان احساس شود از طریق ذخائر راهبردی تامین و در اختیار صنوف و مصرف کنندگان قرار می گیرد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اضافه کرد: از شهروندان محترم درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن 32172020  مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی فارس تماس گرفته تا در اسرع وقت به شکایت آنان رسیدگی شود.