مدیر عامل شرکت پگاه فارس گفت: به منظور توسعه صادرات تا کنون موفق به کسب ۶۵ نشان ایمنی و سلامت محصولات لبنی در این شرکت شده ایم.

 

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، محمدبزم آرا در حاشیه بازدید حمید رضا ناظمی مدیر کل دامپزشکی استان از کارخانه پگاه فارس تصریح کرد: صنایع شیر ایران ایمنی و سلامت محصولات را سرلوحه تمام کارهای خود می داند و یکی از مجموعه‌های پیشرو در زمینه تولید و تامین انواع محصولات لبنی است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شرکت پگاه اولین دریافت کننده کد IR از کشور روسیه برای صادرات است، اظهار کرد: نقش موثر شرکت پگاه فارس علاوه بر حمایت از صنعت دامپروری و ایجاد اشتغال مولد، در تامین  سلامت مردم نیز انکار ناپذیر است.

مدیر عامل شرکت پگاه فارس با بیان اینکه توسعه تولید و صادرات محصولات این شرکت نیازمند حمایت دستگاه های استانی خصوصا اداره کل دامپزشکی است، ابراز کرد: آماده همکاری و توسعه تعاملات خود در این خصوص هستیم.

در این بازدید سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و شهوندی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه دراداره کل دامپزشکی این استان حضور داشتند.