بازدید رئیس سازمان  جهاد کشاورزی استان فارس

  از خبرگزاری  جمهوری اسلامی ایران مرکز فارس

 

محمدمهدی قاسمی  رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس  با حضور در تحریریه خبرگزاری  ایرنا ، از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها و فرآیند تولید و انتشار اخبار در این خبرگزاری قرار گرفت.

 

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ٬ محمد مهدی  قاسمی رئیس سازمان  جهاد کشاورزی استان فارس  ، صبح امروز (شنبه 21 مرداد ماه 1396 ) به منظور تبریک روزخبرنگار، با حضور در تحریریه خبرگزاری  جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز فارس درجریان روند فعالیت‌هاو فرآیندتولیدوانتشاراخباردراین خبرگزاری  قرارگرفت.

عالی ترین مقام بخش کشاورزی استان فارس در اتاق گفت و گوی این خبرگزاری حاضر شد و با تبریک مجدد روز خبرنگار به همه صاحبان قلم و به ویژه خبر نگاران بخش کشاورزی خطاب به مدیر و سایر مسئولین این خبرگزاریاز انعکاس  و  پوشش اخبار کشاورزی کشور به ویژه اخبار بخش کشاورزی استان فارس  تقدیر و تشکر کرد و در ادامه ضمن بیان این مطلب که  متنوع ترین  مسئولیت ها در حوزه اقتصادی مربوط به این بخش می باشد  به سئوالات آنها در رابط با وضعیت کشاورزی استان فارس پاسخ گفت .

در پایان این جلسه ،رئیس سازمان جهاد کشاورزی با اهداء گل و لوح سپاس از آقایان نجفی و رضا قادری مدیر و خبرنگار عکاس این خبرگزاری   تجلیل کرد .