با حکمی از سوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس حبیب الله کوهکن به عنوان سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد منصوب و معرفی شد.

 

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، آئین معرفی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد امروز یکشنبه بیست و دوم خرداد ماه با حضور حبیب الله جمشیدی فرماندار، محسن محمدی صفری کوچی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و علی ارغون مشاور رئیس سازمان و مسئول امور شهرستان ها برگزار شد.

در حکم صادره با اشاره به تعهد، توانمندی و تجارب کوهکن آمده است: امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از نیروهای توانمند و در نظر گرفتن قوانین و سیاست های ابلاغی و همکاری با دستگاه های مرجع و ناظر شهرستان تمام توان و همت خود را برای دستیابی به اهداف سازمان به کار بندید.

کوهکن دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد مهندسی آب دانشگاه شیراز است و بیش از 21 سال سابقه خدمت در جهاد کشاورزی را دارد و پیش از این به عنوان رئیس اداره امور فنی و زیر بنایی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین مشغول به کار بوده است.

اجرای عملیات کانال های درجه 3 و 4 پایاب سد سلمان فارسی به طول 15 کیلومتر، جلب مشارکت های مردمی در اجرای طرح های فنی و زیر بنایی مانند آسفالت جاده بین مزارع به طول ده کیلومتر و تکمیل طرح تغذیه مصنوعی دره کفتار دشت افزر و اجرای بیش از 3 هزار هکتار آبیاری تحت فشار از جمله اقدامات شاخص دوره ی حضور کوهکن در اداره امور فنی و زیر بنایی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین است.

او در سنوات مختلف به دلیل اقدامات و پیگیری های ارزنده در دوره مسئولیت سابق خود توسط معاونین وزیر و روئسای سازمان مورد تقدیر قرار گرفته است.

در این آئین از تلاش ها و زحمات سید کاظم موسوی مدیر اسبق جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد که پیش از این به عنوان سرپرست اداره کل تعاونی روستایی استان فارس منصوب شده است تقدیر و مورد تکریم قرار گرفت.