به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، سید محسن قائمی در آئین گلباران قبور شهدا و تجدید میثاق با آرمان شهدا و حضرت امام که با حضور مجتبی دهقان پور رئیس این سازمان، قائم مقام رئیس، معاونین و مدیران ارشد برگزار شد، افزود: خدای تبارک و تعالی به همه ما توفیق رهرویی راه شهدا را عنایت بفرماید.

وی با تاکید بر اینکه شهدای عزیز حق بزرگی به گردن ما دارند، اضافه کرد: امروز خدمت این عزیزان رسیدیم تجدید میثاق می کنیم و عهد می بندیم با این عزیزان که ما می دانیم اگرکه شماها نبودید الان ما هم نبودیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه پنجمین روز از هفته مبارک جهاد کشاورزی امسال مقارن با میلاد سراسر سعادت آقا احمدبن موسی الرضا (ع) است، اظهار کرد: امروز توفیق پیدا کردیم بر سر مزار شهیدان، کسانی که به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن نام و یادشان کمتر از شهادت نیست حضور یابیم.

او با اشاره به اینکه ما هم وظیفه ای داریم به هر صورت هر وقتی که مناسبتی است هر وقتی که موضوع خاصی است یا هر وقتی که خودمان دچار مشکل می شویم در بحث کاری و مشکلات زندگی به زیارت شهدا می آییم، ابراز کرد: در هر صورت شهدا در موارد خاص و حساس خیلی می توانند راه گشا باشند.

قائمی با بیان اینکه وظیفه ما در جهاد کشاورزی سنگین است، اضافه کرد: در سال ۱۳۵۸ در یک تدبیر خارق العاده و‌ خاص حضرت امام نهاد مقدس جهاد سازندگی پایه گذاری کرد نهادی که وظیفه اصلی آن رفع محرومیت بود.

به گفته وی؛ رفع محرومیت از چهره روستاها در تمامی زمینه ها موفق بود و در ادامه که به هر صورت ادغام صورت گرفت هنوز آن شاکله معنوی جهاد سازندگی و جهاد کشاورزی محفوظ است.

او با بیان اینکه ما دنیا را مزرعه آخرت می دانیم، افزود: در دنیا اگر سختی هم داشته باشیم خوشحالیم از اینکه در آخرت با خدمتی که به مردم می کنیم یک توشه ای برای آخرت خودمان فراهم کنیم.