به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، مجتبی دهقان پور در حاشیه سفر استاندار فارس و هیئت همراه به شهرستان های جنوبی استان فارس در این مناطق حضور پیدا کرده و در روز یکشنبه دوازدهم تیر ماه با حضور در لارستان از طرح های کشاورزی این شهرستان بازدید کرد.

این مقام مسئول در بازدیدی که از خط تولید کارخانه لبنیاتی قنبرزاده واقع در شهرک صنعتی لارستان انجام داد از نزدیک روند تولید و تاسیسات این کارخانه و مسائل و مشکلات این واحد تولیدی را بررسی کرد و پیشنهاداتی به منظور رفع موانع و کمک به تولید با حداکثر ظرفیت این کارخانه ارائه داد.

کارخانه لبنیاتی قنبرزاده از سال ۱۳۸۶ با ظرفیت سالانه ۷۲ هزار تن و با میزان اشتغال ۶۵ نفر به طور مستقیم و ۲۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم در زمینه تولید انواع محصولات لبنی فعالیت دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس همچنین از طرح احداث شهرک گلخانه ای شرکت تعاونی منتظران پویای کورده بازدید کرد و در خصوص مسائل و مشکلات بهره بردار، پیشرفت فیزیکی طرح و همچنین تسریع در عملیات اجرایی احداث سازه های گلخانه مطابق ضوابط بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

این شرکت تعاونی در زمینی به مساحت ۴۸.۶ هکتار در قالب ۱۶۱ طرح گلخانه ای تولید سبزی ، صیفی و گیاهان دارویی در سال گذشته فعالیت خود را در منطقه کورده لارستان آغاز کرده است.