با حکمی از سوی مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس سردار انصاری به عنوان سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم معرفی و منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، آئین تکریم و معارفه سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان رستم با حضور عبدالکریم کرمی فرماندار این شهرستان، محسن محمدی صفری کوچی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و علی ارغون مشاور رئیس و مدیر امور شهرستان های این سازمان برگزار شد.

محمدی صفری کوچی در این مراسم گفت: مهم نیست در چه سمتی قرار داریم، مهم این است که در هر پستی قرار می گیریم با روحیه جهادی در راه خدمت به مردم و سرافرازی کشور گام برداریم.

او افزود: ضرورت دارد که با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در راستای دست یابی به عزت و سربلندی این کشور، اقتصاد مقاومتی و عدم وابستگی به جهان خارج بیش از پیش تلاش نماییم.

وی تصریح کرد: لازم است با استفاده از فرصت ها و بهره برداری علمی از آب و خاک، نهایت بهره وری را برای شکوفایی اقتصاد کشور دنبال کنیم.

در پایان آئین مذکور از خدمات سی ساله علی گودرزی که به افتخار بازنشستگی نایل شده است تقدیر و سردار انصاری که پیش از این مسئول باغبانی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم بوده به عنوان سرپرست معرفی شد.