به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، محمدرضا قائد عبدی در حاشیه سفر به استان فارس و نشست مشترک با علیرضا واحدی پور قائم مقام رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان و دیگر مسئولین ارشد این سازمان تصریح کرد: جلسات خوبی با مدیران محترم سازمان و همچنین حوزه ایثارگران برگزار شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه با حضور دولت جدید در بدنه‌ی ایثارگران اتفاقات خوبی روی داده است، اظهار کرد: در راستای ابلاغیه معاون اول رئیس جمهور و اجرای برنامه های بیست و یک گانه حوزه ایثارگران، برنامه‌ی پایش و نظارت بر این ابلاغیه در جهاد کشاورزی استان فارس تدارک دیده شده است.

وی با اذعان به اینکه مسائل و مشکلاتی که عنوان شده برگرفته از سنوات گذشته هست، ابراز کرد: با تغییر رویکردی که اتفاق افتاده امید هست که بتوانیم قدم های موثری برداریم، با دستگاه‌های مربوطه از جمله ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان بنیاد شهید مرکزی و سایر ارگان ها تعامل برقرار شده است.

او با اشاره به هم‌افزایی که در حوزه ایثارگران شکل گرفته است، افزود: تلاش می کنیم گوشه ای از ایثارگری‌ها و مجاهدت‌هایی که صورت گرفته را تجلیل کرده و گرامی بداریم تا فرهنگ ایثارگری را بتوانیم احیا و توسعه دهیم.

وی به تکالیف و ماموریت‌هایی که به عهده‌ی وزارت جهاد کشاورزی گذاشته شده است و بخش بخش عمده‌ آن بحث امنیت غذایی هست نیز اشاره کرد و افزود: امیدواریم با این اهتمامی که به وجود آمده موجب ارتقا و پایداری این امنیت غذایی شویم و گام های موثر و اثر بخش بر جای بگذاریم.