به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، سید محسن قائمی با اشاره به اینکه این سازمان عهده دار مسئولیت فرهنگی و درمانی موکب سنگرسازان بی سنگر وزارت جهاد کشاورزی در کربلا است، گفت: در آستانه اربعین حسینی، گروه های فرهنگی و درمانی به موکب سنگرسازان بی سنگر اعزام شدند.

 

به گفته وی؛ 15 نفر از همکاران و بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی استان فارس متشکل از پزشک، پرستار، امدادگر، دو روحانی، مداح، مستندساز و گزارشگر خدمت به زائران حسینی را برعهده دارند.

قائمی اظهار کرد: دارو، تجهیزات پزشکی، دوربین، آمپلی فایر و سایر وسایل مورد نیاز در امور فرهنگی همراه با این تیم ارسال شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ابراز کرد: موکب سنگرسازان بی سنگر به مدت 16 روز در کربلا مستقر و مشغول خدمت رسانی به زائران می شود.

قائمی با اشاره به اینکه پیاده‌روی اربعین حسینی حرکتی عظیم و جهانی است که تمام ادیان الهی از سراسر جهان در این حرکت عظیم شرکت می‌کنند و تنها متعلق به شیعیان و مسلمانان نیست، بیان کرد: حرکت مقدس پیاده‌روی اربعین باعث ایجاد یک پشتوانه عظیم برای مقاومت اسلامی در تمام نقاط جهان شده است.