مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: روابط عمومی آیینه ی تمام نمای سازمان است، تقویت روابط عمومی تقویت سازمان و تضعیف آن نیز تضعیف سازمان خواهد بود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، سید محسن قائمی در دیدار با سید عبدالوهاب نقیب رئیس جدید اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی این استان تصریح کرد: روابط عمومی از ارکان مهم هر مجموعه خصوصا در خانواده ی بزرگ جهاد کشاورزی با شرح وظایف فراوان و گستره ی کاری وسیع است.

او اظهار کرد: در استان پهناور فارس، با تنوع آب و هوایی و تعدد محصولات، فقط یا نیروهای خاص، خستگی ناپذیر، فعال و دغدغه مند از پس فعالیت ها و انعکاس خدمات می توان فائق آمد.

وی ضمن ابراز رضایت از فعالیت های روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و همکاران این مجموعه افزود: به حمدالله تاکنون این مجموعه و همکاران حاضر در آن در انجام امور سربلند و سلامت بوده و همیشه شاهد و ممنون زحمات شبانه روزی این همکاران خدوم بوده و هستیم.

قائمی با اذعان به اینکه انتصاب نقیب به عنوان فردی شایسته و فعال باعث مسرت و آرام گرفتن خاطر این جانب و سایر مسئولین است، اضافه کرد: با توجه به سوابق گذشته در سازمان، در این سمت نیز می تواند باعث موفقیت و انعکاس خدمات خانواده بزرگ و خدوم جهاد کشاورزی به عموم مردم و جامعه ی بخش کشاورزی شود.