سرپرست مدیریت امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از اتمام تشکیل پرونده پذیرفته شدگان نهمین دوره ی آزمون مشترک استخدام فراگیر دستگاه های اجرایی در این سازمان خبر داد و گفت: پرونده 102 نفر توسط کمیته ی جذب و استخدام تشکیل، تکمیل، بررسی و به وزارت جهاد کشاورزی ارسال شده است.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، مهدی نصیری با اذعان به اینکه تفکیک جنسیتی پذیرفته شدگان شامل 52 نفر مرد و 50 نفر زن است، تصریح کرد: این افراد برای کسب 36 عنوان شغلی در 9 رشته تخصصی از جمله اقتصاد کشاورزی، امور اداری، امور مالی، تحلیل و تولید نرم افزار، حقوق، دامپروری، صنایع کشاورزی و مهندسی زراعی در رقابت هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه پرونده های ارسالی به وزارت جهاد کشاورزی به تائید نهایی کمیته ی استخدام ستاد وزارت رسیده است، اظهار کرد: در حال حاضر پذیرفته شدگان باید در انتظار اعلام زمان مصاحبه ی تخصصی و روانشناسی از سوی سازمان سنجش کل کشور باشند.

به گفته وی؛ آزمون اولیه 70 درصد از امتیاز متقاضیان را شامل می شود و 30 درصد از مابقی امتیاز ها به مصاحبه ی پیش روی آنان اختصاص داده شده است.

نصیری ابراز کرد: مدیریت امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به منظور تسهیل، تسریع و نهایت دقت در انجام فرایند جذب و استخدام سهمیه ی نیروی انسانی تخصیص یافته در نهمین دوره ی آزمون مشترک استخدام فراگیر دستگاه های اجرایی، برنامه ریزی و پیگیری های  لازم را در دستور کار دارد.