نشست هم اندیشی جهاد تبیین در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با حضور علیرضا رضازاده مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی شد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، در این نشست که با حضور مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در این سازمان،  فاطمه زارعان معاون رسانه و محمد سالاریان زاده رئیس اداره تبلیغات و امور نمایشگاه های مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، رضازاده گفت: امروزه زیست جهان ما تغییر کرده است وتبیین انجام درست کار تخصصی هست و این بزرگترین خدمت به انقلاب است.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که می فرمایند "بزرگترین مرگ بر آمریکا خدمت به مردم خودمان است"، تصریح کرد: به نظر می رسد در حوزه امنیت و علم سیاست که لازمه امروز جامعه ما هست افراد باید به آن آگاهی پیدا کنند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه علمای علم امنیت در مسئله الفبای امنیت بین آسیب و تهدید تفاوت قائل می شوند، اظهار کرد: در این موضوع گاهی بعضی از تحلیل گر سیاسی ما هم فرق بین اینها را نمی داند.

رضازاده با بیان اینکه آسیب، مشکل اندام واره درونی خود ماست و ربطی به دشمن ندارد و تهدید، ویروس بیرونی است که به ما هجوم می آورد و آن هم در اختیار ما نیست، ابراز کرد: تهدید ها هیچ وقت به صفر نمی رسند و علمای علم امنیت می گویند هیچوقت در امنیت شما نمی توانید امنیت 100درصدی داشته باشید.

وی با تشریح اینکه باید پدافند غیرعامل را رعایت کنیم و مراکز با اهمیت کنار هم نباشند، افزود: یک سری آسیب ها داریم که بر می گردد به عملکرد خودمان، گردن کسی هم نباید بیاندازیم، یک سری تهدیدها داریم که آن هم  غیرقابل انکار است، اگر کسی نبیند باید جواب بدهد.

او با تاکید بر اینکه باید مدیران را با میزان ارتباطات رسانه ای آنان سنجید، بیان کرد: همه نیاز به دانش رسانه و سواد رسانه داریم و در شرایطی که الان کشور ما در آن قرار دارد به دلیل تغییرات جهانی است که خیلی از مدیران نمی خواهند این را متوجه شوند.