رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: پس از اتمام کار هفدهمین نمایشگاه تخصصی گیاهان دارویی و صنایع وابسته همزمان با هفدهمین نمایشگاه گلخانه، باغبانی، گل و گیاه و تجهیزات وابسته که در محل نمایشگاه های بین المللی شیراز به مدت چهار روز برگزار شده بود غرفه این سازمان به عنوان غرفه برتر انتخاب شد و با دریافت لوح تقدیر مورد تجلیل برگزارکنندگان نمایشگاه قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، سید عبدالوهاب نقیب تصریح کرد: غرفه سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بین 356 غرفه از 17 استان به عنوان غرفه برتر انتخاب شد.

به گفته وی؛ کارشناسان با تجربه و خبره سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در زمان برپایی نمایشگاه  در غرفه ای در سالن حافظ و نمایندگانی از ستادگیاهان دارویی استان فارس در غرفه ای در سالن سرو حضور داشتند و به قریب 275 نفر از بازدیدکنندگان مشاوره های علمی، فنی، تخصصی و اداری را ارائه دادند.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اظهار کرد: در طول برگزاری نمایشگاه هشت کارگاه آموزشی تخصصی به صورت رایگان با موضوعات مرتبط با نمایشگاه  برگزار شد که مورد اقبال بسیاری از بازدیدکنندگان قرار گرفت.