رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از برگزاری میز ارتباطات مردمی به مناسبت ایام الله دهه فجر و به منظور ملاقات چهره به چهره با ذی نفعان بخش کشاورزی این استان خبر داد و گفت: در این برنامه بیش از 60 دیدار با بهره برداران بخش کشاورزی صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، مجتبی دهقان پور با بیان اینکه به دنبال برپایی میز ارتباطات مردمی درخواست های مطرح شده پس از بررسی و ارزیابی در دستور کار پیگیری قرار گرفته است، تصریح کرد: این برنامه سراسری در راستای تحقق شعار دولت مردمی سیزدهم به منظور ارتباط نزدیک و ملاقات چهره به چهره مسئولین با کشاورزان و بهره‌برداران طرح ریزی و اجرا شد. 

این مقام مسئول با اشاره به حضور معاونین و مدیران ارشد سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در برنامه مذکور اظهار کرد: در این اقدام فراگیر مسائل، دغدغه ها، چالش ها، نقطه نظرات و پیشنهادات کشاورزان و تولیدکنندگان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 

دهقان پور با اذعان به اینکه اغلب مراجعین در حوزه امور اراضی، طرح های امور دام و اخذ تسهیلات ثبت درخواست داشته اند، ابراز کرد: تلاش می کنیم تمامی درخواست های ارائه شده که در چهار چوب قوانین و ضوابط هستند منتهی به نتیجه مطلوب شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بیان کرد: برگزاری مستمر و منظم میز ارتباطات مردمی و به مناسبت های مختلف در دستور کار مدیران این سازمان قرار دارد.