رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با صدور پیامی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب، کارکنان و خانواده بزرگ این سازمان، بهره برداران بخش کشاورزی، کشاورزان و عموم مردم را به حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی  در استان فارس، متن پیام مجتبی دهقان پور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

روز ۲۲ بهمن و راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی و اقتدار ملت ایران است. «رهبر معظم انقلاب»

دهه مبارک فجر و یوم الله 22 بهمن، یادآور مجاهدت و ایثار ملت رشید ایران و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل عظیم‌الشأن حضرت امام خمینی «قدس سره» و جانفشانی شهیدان سرافراز این سرزمین است.

دهه‌ فجر، در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و شکستن حصر وابستگی کشور به بیگانگان و نوید بخش صبح امید برای مظلومان و طلوع خورشید استقلال و آزادی در این سرزمین است؛ یوم‌الله ۲۲ بهمن روز شکست استکبار جهانی در برابر اراده و قدرت ملت ایران است که نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان بوده است.

ملت شریف ایران اسلامی در چهل و چهارمین بهار انقلاب همانند سال های گذشته با حضور چشمگیر، آگاهانه و با بصیرت خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اوج ارادت و دلبستگی خود به امام راحل، مقام معظم رهبری و نظام جمهوی اسلامی را به رخ دنیا خواهند کشید و نشان می دهند در راستای حفظ و حراست از دستاورها و آرمان های بلند انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر این سرزمین از دوران انقلاب و دفاع مقدس گرفته تا شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

از این رو از اعضای خانواده بزرگ سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از جمله کارکنان و همکاران، کشاورزان و بهره برداران و عموم مردم برای حضور در حماسه راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل می آورم و همگام قدوم استوارتان در این جشن بزرگ ملی خواهیم بود.

مجتبی دهقان پور

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس