کاووس کیانی  گفت: سازمان جهاد کشاورزی فارس از سوی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، به عنوان سازمان پایلوت در اجرای هوشمندسازی و دولت الکترونیک در این استان انتخاب شده است.

کیانی افزود: از ابتدای آذر ماه  با همکاری سازمان‌های مذکور، خدمات جهاد کشاورزی  الکترونیکی خواهد شد.

این مقام مسئول از راه‌اندازی میز خدمت  در سازمان جهاد کشاورزی فارس خبر داد. و گفت: تکریم ارباب رجوع، عدم سرگردانی مردم در راهروهای اداری، افزایش سرعت پاسخگویی و کاهش هزینه تردد ارباب رجوع از اهداف راه‌اندازی میز خدمت  است.

او افزود:  از ابتدای تیرماه و طبق دستور رییس جمهور  این امر محقق شده است.

کیانی همچنین  با اشاره به اینکه به دلیل نگاه تعالی‌گرای سازمان جهاد کشاورزی فارس بستر راه‌اندازی میز خدمت الکترونیکی در این سازمان فراهم است، افزود: پیش از این فرآیندهای ارائه خدمت واحدهای تخصصی و غیر تخصصی را احصا کردیم.

کیانی همچنین از اقدامات صورت گرفته قبل از راه‌اندازی میز خدمت به تشکیل  جلسات متعدد کارگروه تخصصی میز خدمت جهت شناسایی و تعیین خدمات پرتکرار و واحدهای تخصصی با بیشترین مراجعه کننده اشاره و افزود: جهت هر چه بهتر اجرایی شدن میز خدمت، افرادی با توانایی برقراری ارتباط صحیح با ارباب رجوع شناسایی و به آنها آموزش لازم داده شد و این میز خدمت از ابتدای تیرماه در  ورودی ساختمان مرکزی سازمان شروع به کار کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه استمرار بهبود در دستور کار سازمان ما است، افزود: عملکرد این میز هفتگی توسط کارگروهی مورد پایش قرار می‌گیرد و خوشبختانه در حال حاضر هیچ گونه شکایت و نارضایتی از سوی ارباب رجوع گزارش نشده است، همچنین کارکنان نیز از کاهش مراجعات ارباب رجوع نسبت به گذشته خبر دادند.