کتاب "رسم جهاد ۲" به روایت "عبدالرحمان جزایری " با حضور مسئولان ملی و استانی، در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، عبدالرحمان جزایری از فرماندهان جنگ تحمیلی از پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد است که تجربه‌های کار جمعی در پشتیبانی و مهندسی جنگ به خصوص به دست سنگرسازان بی سنگر جهاد سازندگی را روایت می‌کند و تحقیق و تدوین این کتاب را محمدرضا حسینی و علی مشایخی انجام داده‌اند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در آیین رونمایی از کتاب "رسم جهاد ۲" گفت: امروزه آنچه می تواند کشور ما را به سر منزل مقصود برساند روحیه جهادی، حرکت جهادی و تحول در کارها است.

مجتبی دهقان پور با اشاره به اینکه لازمه همه این موارد شناخت و برطرف کردن نقاط ضعف است، تصریح کرد: امیدوارم بتوانم در سنگری که به این حقیر سپرده شده با همکاری نیروهای جهادگری که در سازمان جهاد سازندگی سابق و‌ جهاد کشاورزی فعلی حضور دارند رهرو خوبی برای آقای جزایری و دیگر پیشکسوتان باشم.

وی اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثارگران و شهدا و تکریم خانواده شهدا از جمله وظایفی است که بر عهده همه ما است. 

دهقان پور ابراز کرد: امید است به تاسی از شما بزرگواران در نشر حماسه‌های خلق شده در دوران جنگ تحمیلی گام های موثری را بردارم.

 آیین رونمایی کتاب "رسم جهاد ۲" با حضور سردار محمدجعفر اسدی فرمانده لشکر پیروز المهدی در دوران دفاع مقدس، عبدالرحمان جزایری راوی کتاب و سردار سعید کوشکی جهرمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و جمعی از مدیران ارشد این سازمان برگزارشد.