مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در میز خدمتی که با حضور محمدهادی ایمانیه استاندار و دیگر مدیران دستگاه های اجرایی این استان برگزار شد، پاسخگوی ذی نفعان این سازمان بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، میزخدمت مذکور روز جمعه نوزدهم خردادماه در محل مسجدوکیل واقع در شهرستان شیراز برگزار شد.

دهقان پور در حاشیه میز خدمت با تاکید بر اینکه تلاش می شود تا فضای کسب و کار با دیدار چهره به چهره با ذی نفعان تسهیل شود، گفت: بیشترین مراجعات در حوزه زمین و در رابطه با بحث تغییر کاربری و صدور مجوزها است.

وی با اشاره به اینکه نهایت اهتمام خود را در چهارچوب های قانونی بکار می گیریم تا مشکل هموطنان عزیز برطرف شود، اظهار کرد: جذب سرمایه گذار، تسهیل فضای کسب و کار، فراهم نمودن زیر ساخت ها و پیگیری امورات مربوط به کسب وکار از جمله اولویت ها می باشد.

به گفته دهقان پور؛ در همین راستا دیدارهای چهره به چهره می تواند کمک کند که مشکلات سرمایه گذاران از نزدیک و با کمک مسئولین ارشد استانی مرتفع شود.

وی با بیان اینکه به دنبال ایجاد فضای آرامشی و اطمینانی برای سرمایه گذاران هستیم، تصریح کرد: از رهگذر سرمایه گذاری بخش خصوصی اشتغال بهتر، تولید مولدتر و پایدارتری در حوزه های اقتصادی کسب می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه همه مسئولین استانی و استاندار محترم نگاه مثبت به جذب سرمایه گذار دارند، بیان کرد: از طریق رایزنی با دستگاه های خدمات ذی ربط و در چهارچوب قانونی به دنبال سرعت بخشیدن به سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار هستیم.

در این میزخدمت مجید یعقوبی مدیر امور اراضی، عبدالرحیم پیشکار مدیر امور سرمایه گذاری و سید عبدالوهاب نقیب رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، رئیس این سازمان را همراهی کردند.