رئیس کمیته اجرایی انتخابات ششمین دوره شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس گفت: هفت عضو ائتلاف همدلی و تحول، کاندیدای این دوره از انتخابات نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس، موفق به کسب اکثریت آرا شرکت کنندگان شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مجید صوفی تصریح کرد: از مجموع تعداد 1123 آرای ماخوذه، محمد جواد احمدی ۶۷۹ رای، علی اصغر نصیری ۶۱۹ رای، نوراله نظری ۵۳۴ رای، امیر اخوان دارابی ۴۷۳ رای، محمد صالحی دیندارلو ۴۷۳ رای، سکینه جوکاری ۴۶۷ رای و اسماعیل تقی زاده ۴۶۵ رای کسب و به عنوان اعضای اصلی شورا انتخاب شدند. 

این مقام مسئول اظهار کرد: بهنام عسکری با تعداد 411 رای و فاطمه ظفر آبادی و علی داد بوستانی با تعداد آرای برابر به تعداد 374 رای به صورت مشترک به عنوان عضو عدل البدل این دوره از انتخابات، برگزیده شدند. 

صوفی با اذعان به اینکه انتخابات ششمین دوره نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس روز جمعه با تشکیل مجمع عمومی و تعیین هیات رئیسه با سه عضو رئیس، ناظر و منشی کار خود را آغاز کرد، افزود: در این دور از انتخابات فرآیند احراز هویت به صورت چهره به چهره همراه با کنترل مدارک هویتی و تشخیص چهره الکترونیک انجام گرفت تا از هر گونه خدشه به انتخابات جلوگیری شود. 

او افزود: شمارش آرای این انتخابات از ساعت 19 روز جمعه گذشته آغاز شد و بیش از 12 ساعت به طول انجامید که در پایان صورت جلسه در حضور هیات رئیسه کمیته اجرایی و نظارت تهیه و تنظیم شد و تمامی اقلام انتخاباتی شامل آرای باطله، تعرفه های باقیمانده پس از روئیت و ابطال در صندوق لاک و مهر شد.