متن پیام رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به شرح ذیل است. 

بسمه تعالی

بی شک قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداشت قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان رکن اساسی نظام، مسئولیت خطیری در حمایت و پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق  عدالت در گستره نظام اسلامی دارد.

کار و تلاش و مجاهدت در عرصه احقاق حق مظلومان و عدالت گستری، خدمتی بس ارزشمند و ستودنیست  و آنگاه که این خدمت بزرگ در  راه خدا  و موازین و احکام دین مبین اسلام باشد، در حقیقت تلاشی الهی به شمار می آید.

 تشکیل شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی در  راستای حفاظت از اراضی ملی و دولتی و منابع طبیعی کشور و حفظ کاربری اراضی کشاورزی و حمایت از حقوق عمومی و پیشگیری از تخریب و تصرف اراضی و منابع طبیعی و در اجرای اصول ۴۵، ۴۹، ۵۰ و ۱۵۶ قانون اساسی جمهوری اسلامی، زمینه ساز برخورد قاطع و مطابق قوانین با مرتکبین اعمال خلاف قانون شده است که نمونه ای بارز از حمایت های بی شمار دستگاه قضایی از نهاد های اجرایی است.

شهید بهشتی که به تعبیر زیبای امام‌خمینی(ره) "مثل یک ملت بود برای این ملت"، نمادی ماندگار از قضاوت عادلانه بود و در قامت نخستین مسئول دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران معنای راستین عدالت‌محوری را به منصه ظهور رساند، از این رو هفتم تیر به یاد آن شهید عدالت و ۷۲ تن از یارانش که در آتش کور منافقین سوختند، روز قوه قضائیه نامگذاری شده است تا تاکیدی بر جایگاه والای قضا در نظام اسلامی و تکریم ایشان باشد.

ضمن تبریک و تهنیت هفته قوه قضاییه به همه خدمتگزاران و مسئولان قضایی، قضات، دادیاران، دادرسان و کارکنان این قوه در استان فارس، تبریک و مراتب تقدیر و تشکر خود را  از تلاش های ریاست کل دادگستری استان فارس و  مجموعه متعهد و خدوم  امر قضایی این استان اعلام می دارم.

مجتبی دهقان پور

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس